صفحه اصلی / اقتصادی / کلید خوردن فاز اجرایی بی‌اثر کردن تحریم‌ها
کلید خوردن فاز اجرایی بی‌اثر کردن تحریم‌ها

دولت بالاخره با اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه‌ها موافقت کرد

کلید خوردن فاز اجرایی بی‌اثر کردن تحریم‌ها

کسب و کار نیوز- دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: آقای زنگنه در جلسه کمیسیون انرژی اعلام کردند در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی موضوع تنفس خوراک واحدهای پتروپالایشگاهی بررسی شده و مجوز آنها صادر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، عبدالعلی رحیمی مظفری دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه پتروپالایشگاه‌ها گفت: آقای زنگنه در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون انرژی این موضوع را بررسی کردند و اعلام کردند در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی موضوع تنفس خوراک واحدهای پتروپالایشگاهی بررسی شده و مجوز آنها صادر شده است. بنابراین مشکل این واحدها نیز حل شد و برای ابلاغ فرستاده شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی با اشاره به مهلت مجلس به دولت برای اجرای قانون پتروپالایشگاه‌ها گفت: با توجه به اینکه کار عملا انجام شده و پتروپالایشگاه‌ها و بی‌اثر کردن تحریم‌های نفتی وارد فاز اجرایی شده‌اند، نیاز به اعمال ماده ۲۳۴ به منظور شکایت از دولت به خاطر استنکاف از اجرای قانون وجود ندارد.

رحیمی در پایان گفت: در حال حاضر اولویت‌های کمیسیون انرژی در کنار پیگیری پتروپالایشگاه‌ها، پیگیری دلایل قطعی برق و راهکارهای آن و تدوین سند هفتم توسعه است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.