صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی برگزار شد
شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی برگزار شد

همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2021؛

شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی برگزار شد

شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با حضور اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاست‌گذرای شبکه فن بازار ملی ایران، برگزار شد. خالقی دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران، لاهوتی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نمایندگان فن‌بازارهای تخصصی و منطقه‌ای و جمعی از فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در این نشست حضور داشتند.
محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی و کارگزاران تجارت فناوری ذیل طرح جهش تجارت فناوری اعلام کرد: طرح جهش تجارت فناوری از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ شروع شده و تاکنون ۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی توسط کارگزاران تجارت فناوری ایجاد شده است.
وی ادامه داد: این دستاورد نتیجه ۱۵۵ تعداد هم‌رسانی است. از این میان ۹۵ همرسانی به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان در موضوع بازاریابی، ۳۸ همرسانی به ارزش حدودی ۲۶ میلیارد تومان در موضوع رفع نیاز و ۲۲ همرسانی در زمینه سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان انجام شده است.
خالقی تاکید کرد: این نتیجه جهش بسیار خوب در مبادلات فناوری کشور است که توسط کارگزاران تجارت فناوری با حمایت شبکه فن‌بازار ملی ایران انجام شده است.
در ادامه این نشست که مربوط به انتقال تجربه توسط کارگزاران تجارت فناوری بود شرکت «گسترس سامانه‌های هیوا» کارگزار تجارت فناوری از کرمان، شرکت «پیشبران کیفیت سامانه» کارگزار تجارت فناوری از کرمانشاه و «پویشگران توسعه فناوری بهراد» کارگزار تجارت فناوری از بوشهر به بیان تجربیات خود جهت بهره‌برداری دیگر فن‌بازارها و بروکرها، پرداختند.
همچنین در ادامه نشست آقای دهفولی، عضو هیات مدیره صندوق خطر پذیر سینا (سینا ویسی)، آقای رضاییان مدیر عامل حلال فاند و جمعی دیگر فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور به بیان توانمندی‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.
طرح جهش تجارت فناوری به منظور افزایش مبادلات فناورانه که به تبع آن افزایش تولید خواهد بود، اجرا شده است. شبکه فن‌بازار ملی ایران با دارا بودن ۵۰ کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور اقدام به توسعه بازار فناوری می‌کند. طرح مذکور شامل بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه (بازاریابی داخلی و بین‌المللی)، سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها، اختراعات، طرح‌های فناورانه و نیز رفع نیاز فناورانه صنایع است، که این همرسانی‌ها توسط کارگزان تجارت فناوری انجام می‌شود.
طرح جهش تجارت فناوری در سراسر کشور اجرا می‌شود و عرضه‌کنندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با مراجعه به یکی از دفاتر فن‌بازارهای منطقه‌ای یا تخصصی و یا مراجعه مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند. فهرست کارگزاران مورد تایید شبکه فن‌بازار ملی ایران در سامانه Techmart.ir قابل مشاهده است.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.