صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تخفیف ویژه برای رفتن به مراکز واکسن کرونا
تخفیف ویژه برای رفتن به مراکز واکسن کرونا

اسنپ رفت‌وآمد سالمندان را به مراکز واکسیناسیون آسان کرد

تخفیف ویژه برای رفتن به مراکز واکسن کرونا

طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌ سنی بالای ۷۰ سال در حال اجراست؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی رفت‌وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند. از همین رو، شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم کند تا این افراد و خانواده‌هایشان بتوانند فرایند واکسیناسیون را با دغدغه‌ی خاطر کمتری پشت سر بگذارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسنپ، در فاز اول این طرح حمایتی که به صورت آزمایشی شروع کرده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه‌ی دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود. افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می‌توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت‌و‌برگشت از این تخفیف بهره‌مند شوند. تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کرد.

به گفته روابط عمومی اسنپ، این شرکت امیدوار است تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیرش در تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آن را در فازهای بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و به این ترتیب سهم کوچکی در ایمن‌سازی مردم کشور در برابر پاندمی کرونا داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

پردیس‌های علم و فناوری مشترک بین پارک‌ها و صنایع راه اندازی می شود/رفع نیازهای بومی و منطقه‌ای با توسعه دانش بنیان ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، سجاد محمدعلی نژاد با اشاره به نام گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.