صفحه اصلی / اصناف / برندها / خدمات تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا
خدمات تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا

خدمات تبلیغات در اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی رسا

تبلیغات آنلاین و حضور در شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارها بسیار اهمیت پیدا کرده است و توانسته‌اند که از این نوع تبلیغات، بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشند. در این میان اینستاگرام با مخاطب بسیاری که دارد، به بهترین و پراستفاده‌ترین شبکه برای انجام تبلیغات آنلاین تبدیل شده که برای انجام تبلیغات در آن حتما باید بایدها و نبایدهایی را رعایت کرد تا به بهترین نتیجه رسید.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند بهترین انتخاب برای کسب و کارها هم برای فروش و هم برای آگاهی از برند باشد، چرا که بسیاری از مخاطبان هدف بیشترین زمان خود را در این پلتفرم سپری می‌کنند و به همین خاطر شرکت‌ها می‌توانند بسیار هدفمند تبلیغات خود را انجام دهند.
ار این رو نباید به هیچ عنوان اینستاگرام و تأثیر مثبت آن در تبلیغات آنلاین را نادیده گرفت و می‌توانید از آن به عنوان بستری برای بیان داستان از طریق تصاویر و ویدیو استفاده کنید.
اینستاگرام نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگری دارای الگوریتم‌ها خاص خود است و شما به عنوان مدیر کسب و کار، باید این موارد را بدانید که بتوانید از این پلتفرم برای تبلیغات استفاده کنید. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه می‌توان در این روش تبلیغاتی موفق عمل کرد و راه کارهای آن را نمی‌دانید، به شما می‌گوییم که می‌توانید تمام کارهای مربوط به تبلیغات در این پلتفرم را به رسا بسپارید.

آژانس تبلیغاتی رسا

آژانس تبلیغاتی رسا توانسته است در طی فعالیت خود در زمینه تبلیغات و خصوصا تبلیغات آنلاین، قدم‌های بزرگی بردارد و به شرکت‌های بسیاری در این زمینه کمک کند. پایه و اساس تمام خدمات و فعالیت‌های رسا، خلاقیت و همچنین هم فکری است که در این دو مورد در تیم خلاق و ماهر رسا به خوبی دیده می‌شود. رزومه کاری و تمام فعالیت‌هایی که تا به امروز آژانس تبلیغاتی رسا انجام داده است، می‌تواند این را ثابت کند که تمام کارها میزان دقت بسیار بالایی دارد و در مورد کارهایی مانند اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در کانال‌های مختلف و حتی تدوین استراتژی برند، خلاقیت موج می‌زند.

خدمات و سرویس های سایت رسا در زمینه تبلیغات در اینستاگرام شامل تولید محتوا، تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و موارد مرتبط دیگر می‌شود. شما حتی می‌توانید تبلیغات در تلگرام و اجرای کمپین در توییتر را نیز از رسا درخواست کنید. در ادامه درباره این خدمات با شما صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات در اینستاگرام

آژانس تبلیغاتی رسا با بهره گیری از تعداد قابل توجهی از صفحات اینستاگرام مطرح و پر بازده در دسته بندی‌های گوناگون، آماده همکاری و ارائه خدمات در حوزه تبلیغات در اینستاگرام به صاحبان کسب و کار می‌باشد. رسا از آغاز کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام همراه شما خواهد و در پایان نیز با تجزیه و تحلیل کمپین شما را همراهی خواهد کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از کارآمدترین روش‌های تبلیغاتی فعلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. به همین خاطر برای به دست آوردن بهترین نتایج از تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، باید کار با تیم‌های حرفه‌ای و باتجربه در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهید. همکاری با تیم رسا می‌تواند شما را در این راه به آنچه انتظار دارید نزدیک کند. تیم رسا قبل از شروع کمپین از شما تمام اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را می‌پرسد و بعد مناسب با آن در مورد اینفلوئنسر تصمیم گیری می‌کند.
رسا در این مسیر ابتدا اینفلوئنسر مناسب با نوع فعالیت و مخاطب هدف شما را تعیین می‌کند، سپس میزان بودجه مورد نیاز را به شما می‌گوید، با توجه به بودجه‌ای که دارید اینفلوئنسر به شما معرفی می‌کند و در نهایت نیز کنترل و تحلیل نتایج حاصل از کمپین‌های تبلیغاتی را به شما ارائه می‌دهد.

تولید محتوا برای اینستاگرام

مطمئنا بدون داشتن برنامه برای تولید محتوای درست و اصولی، نمی‌توان توقع موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام را داشت. با سپردن تولید محتوای اینستاگرام خود به رسا و همچنین استفاده از پکیج جذاب رسا در تولید محتوا، ‌می‌توانید برای پیج کسب و کار خود محتوای غنی‌، کاربرپسند‌تر و کاربردی‌تر تولید کنید و خیلی بیش‌تر از گذشته این شانس را دارید که اینگیجمنت بالا و همچنین بازخورد بهتر داشته باشید.
خدمات رسا در زمینه تولید محتوا برای اینستاگرام شامل تدوین استراتژی محتوا، کپشن نویسی، ارائه محتوای مرتبط با تبلیغات شما و همچنین انتخاب نوع محتوا مناسب برند و تبلیغات شما می‌شود.

طراحی پوستر تبلیغاتی

همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و به همین خاطر، اگر تصاویر برای تبلیغات در اینستاگرام به خوبی پیام را منتقل نکنند و همچنین کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی‌توان انتظار درگیر شدن مخاطب با محتوا را داشت.
آژانس تبلیغاتی رسا بر اساس ماهیت کسب و کار و برند شما، ابتدا در تیم خلاقیت و ایده‌پردازی خود، ایده و پیام محتوای شما را مشخص می‌کند. سپس تیم طراحی، ایده مطرح شده را با مهارت فنی خود به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.
تیم خلاق، پرشور و باتجربه هسته اصلی رسا در تبلیغات آنلاین خصوصا تبلیغات در اینستاگرام است. شما می‌توانید با کمک و همراهی این تیم تبلیغات خود را هدفمند و اصولی پیش ببرید. با مراجعه به وب‌سایت رسا به آدرس www.rasaads.com می‌توانید به لیست تمامی خدمات این آژانس دسترسی داشته باشید و خدمات مورد نیاز خود را به رسا بسپارید تا از موفقیت کمپین‌های خود اطمینان داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.