صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا آغاز به کار خواهد کرد
اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا آغاز به کار خواهد کرد

مهمترین رویداد نوآوری کشور به میزبانی ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود

اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا آغاز به کار خواهد کرد

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) از فردا سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار می شود و شرکت­های دانش­بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین در بیش از ۳۰۰ غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویدادهای متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس شاهد پنل ها و سخنرانی های جذابی پیرامون کسب و کارهای نوآوری با محورهایی همچون «تفکر خلاق و تفکر کارآفرین»، «رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی»، «ساخت یک اقتصاد موفق در کشور»، «محیط زیست و توسعه پایدار» و «چالش­های زیست بوم نوآوری» خواهد بود.

همچنین در ایستگاه آینده (Nextation)، متخصصین فناوری کشورمان درخصوص جدیدترین فناوری­های روز دنیا مانند «فناوری زنجیره بلوکی: بلاکچین»، «هوش مصنوعی»، «کلان داده: Big Data»، «پردازش ابری» و «فناوری های همگرا» به بحث و گفتگو خواهند نشست.

در اینوتکس ۲۰۲۱، چهار رویداد معرفی نیازهای فناوری صنایع (Reverse Pitch) نیز برگزار خواهد شد که طی آن صنایع فولاد، صنعت فناوری­های مالی (فین تک)، صنعت تجهیزات پزشکی و صنعت درودگری و مبلمان به تشریح نیازهای فناوری خود به فناوران و مخترعین و شرکت های دانش بنیان خواهند پرداخت.

در رقابت استارتاپی اینوتکس، ۱۲ استارتاپ از ۶ شهر مختلف پا به مرحله نهایی خواهند گذاشت و تلاش خواهند کرد با ارائه ای جذاب و دفاع از کسب و کار خود، نظر داوران را به خود جلب کنند و برنده جایزه تیم اول شوند. در کافه سرمایه نیز ده ها استارتاپ و سرمایه گذار، نزدیک به ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری را برگزار خواهند کرد.

پاویون زنان پیشگام، اینوتکس آکادمی، تجربه فناوری، زنگ تفریح اینوتکس، تور بازدید از شرکتهای مستقر در پارک، بخش مختص نوجوانان (اینوجوان)، نشست شرکتهای دانش بنیان با فراکسیون دانشگاهیان مجلس، هاب رسانه، بخش مشاوره (منتورشیپ) و رونمایی از محصولات و خدمات شرکتهای حاضر در نمایشگاه، بخش های مختلف دیگر این رویداد هستند.

اینوتکس ۲۰۲۱، از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت تا جمعه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

همچنین نقشه و برنامه زمان بندی اینوتکس نیز از این لینک قابل دریافت است:

https://api.inotex.com/uploads/2021-05-16-16-19-39.pdf

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.