صفحه اصلی / اصناف / برندها / پاتوق‌‌‌های لاکچری رویان و سلمانشهر
پاتوق‌‌‌های لاکچری رویان و سلمانشهر

پاتوق‌‌‌های لاکچری رویان و سلمانشهر

زمرد سبز ایران در خط شمالی کشورمان، سالانه میزبان گردشگران زیادی است. گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور راهی شمال می‌شوند و از زیبایی و سرسبزی مناظر آن لذت می‌برند. تفاوتی ندارد در کدام بخش این نوار سبز رنگ شمالی باشید.

هر قسمت از این ناحیه زیبایی و مناظر منحصر به فردی دارد. همین زیبایی‌ها باعث شده طبیعت‌دوستان راهی جاده‌های پر پیچ و خم شمال شوند و زندگی رونق بیشتری در این منطقه بگیرد. اکنون در نوار ساحلی شمال کشور، علاوه بر مناظر طبیعی و بکر، برج‌ها و مراکز خرید زیبایی مشاهده می‌شود. به طوری که در دو شهر معروف شمالی در استان مازندران، یعنی رویان و سلمانشهر پاتوق‌های لاکچری و زیبایی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران ساخته شده است.

آشنایی با شهر رویان

قبل از پرداختن به پاتوق‌های لاکچری منطقهٔ رویان، بهتر است با این شهر و موقعیت جغرافیایی آن بیشتر آشنا شوید. رویان یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر از شرق به شهرستان نور، از غرب به شهرستان نوشهر،‌ از جنوب به کوه‌های البرز و از شمال به دریای خزر منتهی می‌شود. شهر رویان دارای آب‌وهوایی معتدل و مرطوب است و پارک جنگلی‌اش از جمله دیدنی‌های طبیعی این منطقه محسوب می‌شود.

مجتمع تفریحی مهرگان

یکی از پاتوق‌های لاکچری شهر رویان،‌ مجتمع تفریحی مهرگان است. این مجتمع به نوعی یک دهکدهٔ تفریحی، ورزشی، مسکونی محسوب می‌شود که در جادهٔ آب پری رویان قرار دارد. مجتمع مهرگان دارای خدمات لوکس تفریحی همچون پیست اسب‌سواری است. همچنین در این مجتمع، سالن‌های ورزشی مختلف به همراه استخر نیز، اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم می‌کند. در مجتمع تفریحی- گردشگری مهرگان، خدمات رفاهی مختلفی مانند رستوران، کافی‌‌شاپ و زمین بازی کودکان برای رفاه حال گردشگران ساخته شده است. به همین دلیل بیشتر بازدید کنندگان از این دهکده، اوقات خوشی را در کنار فضای سبز و آب‌وهوای خوب منطقهٔ رویان تجربه می‌کنند.

ناگفته نماند که این مجتمع در سه فاز طراحی شده و در کنار دریاچه‌ای ۴ هکتاری قرار دارد. در این مجتمع، تمامی ساختمان‌ها طبق روش‌های جدید معماری ساخته شده است. این مجتمع به دلیل داشتن چشم‌اندازی از کوه و جنگل در کنار ساختمان‌ها و ویلاهایی با معماری‌های زیبا جزو پاتوق‌های لاکچری منطقهٔ رویان محسوب می‌شود. در این مجتمع امکان ماهیگیری در دریاچه برای گردشگران فراهم شده و زمین‌هایی مناسب برای ورزش‌هایی چون مینی گلف، فوتبال، تنیس و اسب‌سواری وجود دارد که لذت ورزش در هوای آزاد را به گردشگران هدیه می‌دهد.

فروشگاه‌های برند رویان

رویان یکی از شهرهای استان مازندران است که وجود فروشگاه‌های برند آن برای مسافران این منطقه پوئن مثبتی به حساب می‌آید. بیشتر این فروشگاه‌ها قبل از پل وازیوار رویان قرار گرفته‌اند. از جمله برندهای معروف در این منطقه، برند منگو، او وی اس و ال‌سی وایکیکی است. بنابراین اگر به دنبال پاتوقی لاکچری برای خرید در این شهر زیبا هستید، سری به حوالی پل وازیوار رویان بزنید. البته فروشگاه‌های برند مختلفی نیز در سطح شهر دایر شده‌اند که سالانه تخفیف‌های مناسبی داشته و به عنوان پاتوق‌های لاکچری شهر شناخته می‌شوند.

آشنایی با سلمانشهر

سلمانشهر یکی دیگر از شهرهای استان مازندران در کنارهٔ دریای خزر است. این شهر نسبت به آزادشهر به پایتخت نزدیک‌تر است و آب‌وهوای مرطوب و معتدلی دارد. سلمانشهر در شهرستان عباس آباد واقع شده و جزو نقاط گردشگری مهم مازندران محسوب می‌شود. شاید دلیل این اهمیت، قرارگیری این شهر در مسیر ارتباطی چالوس به تنکابن است. این شهر زیبا که به متل قو نیز شهرت دارد، دارای یکی از زیباترین سواحل شمالی است. ساحلی که تماشای طلوع و غروب خورشید در آن بسیار دیدنی است. همچنین این شهر، جنگل سرسبزی دارد که غار دانیال در دل آن قرار گرفته؛ غاری که ۱۵۰۰ متر طول دارد و بسیار زیبا و دیدنی است.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

یکی از مراکز خرید لاکچری در سلمانشهر، مرکز خرید قو الماس خاورمیانه است. این مرکز که چهرهٔ متفاوت و لوکسی به شهر داده در کنار ساحل زیبای سلمانشهر واقع شده است. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه دارای دو برج دو قلوی ۲۵ طبقه است و بخش‌های مختلفی از قبیل؛ مسکونی، تجاری و ورزشی دارد. هتل ۵ ستارهٔ این مجموعه نیز جزو هتل‌های لوکس مازندران محسوب می شود و نمای بی‌نهایت از دریا را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

ساحل متل قو

ساحل متل قو یکی از سواحل مناسب شمالی برای تفریح و وقت‌گذرانی است. به همین دلیل در این ساحل انواع ورزش‌ها و تفریح‌های دریایی از جمله، جت اسکی، قایق‌سواری، اسب‌سواری و موتور چهار چرخ به چشم می‌خورد. علاوه براین، شن این ساحل برای ورزش‌های ساحلی مانند فوتبال و والیبال ساحلی مناسب است. به همین دلیل این ساحل جزو سواحل لوکس مازندران محسوب می‌شود. ساحلی که رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذابی داشته و خدمات رفاهی آن نیز مناسب است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.