صفحه اصلی / اصناف / برندها / پولت رو ۲ برابر کن!
پولت رو ۲ برابر کن!

پولت رو ۲ برابر کن!

بعید می دونم بین کسانی که دارن این مقاله رو می خونن، کسی پیدا بشه که نخواد پولش رو دو یا چند برابر بکنه. این کار در ظاهر سخت به نظر می رسه امّا ما امروز در این مقاله راهی رو به شما معرّفی می کنیم که می تونه این امر رو برای شما به واقعیت تبدیل کنه.

فرض کنید با درآمد خالص ماهیانه ۱۰ میلیون تومان، قصد داشته باشید به آرزوهای بزرگ خودتون برسید. در این صورت شما سالی ۱۲۰ میلیون درآمد دارید. اگر کلاً بیخیال قضیۀ تورّم بشیم، شما باید ۲۰ سال با این درآمد کار کنید تا بتونید یه خونه و ماشین معمولی برای خودتون بخرید. گرچه این درآمد هم مقدار کمی نیست! سرمایه گذاری یکی از راه های میانبری هست که می تونه شما رو از این راه طولانی نجات بده. سرمایه گذاری فقط خریدن یک دارایی و نگه داشتن اون برای چند وقت و بعد هم فروختنش نیست. این کار به علم خاص خودش نیاز داره. هر چقدر علمتون در این زمینه بیشتر باشه احتمال سود بیشتر و هر چقدر کمتر باشه احتمال ضرر بیشتر هست. افرادی با ورود به بازار سرمایه میلیونر یا حتی میلیاردر شدن و افرادی هم کل داراییشون رو از دست دادن. پس باید حواستون حسابی جمع باشه!

بازار پر سود ارز دیجیتال

چند هزار تا پول مختلف که ما حتی اسم خیلی از اون ها رو هم نشنیدیم، در یک بازار به نام بازار کریپتوکارنسی یا رمز ارز جمع شدن. بعضی از این ارزها با افزایش قیمت های خیره کنندۀ خودشون توجّه سرمایه گذاران اقصی نقاط جهان رو به خودشون جلب کردن. دو نمونه از این ارزها، میم کوین های دوج کوین و شیبا اینو هستن. این دو تا ارز کلاً برای سرگرمی ساخته شدن و هدف بزرگی رو دنبال نمی کنن. محبوبیت این دو ارز روز به روز بیشتر شد و دارندگان اون ها سودهای کلانی کردن. به طور مثال، دو برابر نیویورکی که با شیوع ویروس کرونا تقریباً بی کار شده بودن، ۸ هزار دلار در ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه گذاری کردن. مدّتی بعد این دو برابر دو میلیونر بودن و میلیون ها دلار پول داشتن! امّا چطوری؟ با بررسی روند ارز دیجیتال شیبا به این نکته پی می بریم.

رمز ارزهای شیبا و دوج کوین

این دو برادر هر دو از نژاد سگ های شیبا اینو هستن. از مهم ترین دلایل معروفیت اون ها هم استفاده از نام و لوگوی سگ شیبا هست که مدّت ها در فضای مجازی در میم ها استفاده می شد. ارز دوج کوین در تاریخ حدوداً ۸ سالۀ خودش، به نوسانات شدید قیمتی معروف بود. با ظهور شیبا، نوسان قیمتی معنی تازه ای به خودش گرفت! ارزی که تقریباً یک سال از معرفی شدنش می گذره و توی این یک سال بیش از ۶۰۰ برابر قیمتش افزایش داشته! عجب! دو موج سنگین ۶۰ برابری و ۱۰ برابری، قیمت این ارز رو به شدّت افزایش دادن. دوج کوین هم با توجّه به حمایتی که ایلان ماسک بزرگ، بارها و به طرق مختلف از اون انجام داد، تونست طی مدّت کوتاهی رشد قیمت چشم گیری داشته باشه. این موضوع طرفداران میم کوین ها رو بیشتر کرده و موجب افزایش تقاضا برای خرید این دو ارز پر سود شده. قبل از خرید ارز دیچیتال باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به اون ها اشاره می کنیم. حالا که با سودهای این بازار آشنا شدید، بد نیست که کمی هم از ریزش قیمت های شدید اون بشنوید!

تقریباً ۱ سال پیش بود که یک اتفّاق نگران کننده در بازار ارز دیجیتال افتاد. بیت کوین به عنوان با ارزش ترین و معروف ترین ارز دیجیتال و راهنمای بقیۀ ارزها، برای مدّتی تصمیم به استراحت گرفت. شروع این استراحت با ریزش قیمت بیت کوین در مدتی کوتاه از ۲۰ هزار دلار تا ۳ هزار دلار بود! این موضوع سرمایه گذاران رو به شدّت نگران کرد. عدّه ای فکر می کردن که بیت کوین واقعاً حباب داره.  با این اتّفاق شک اون ها به یقین تبدیل شد؛ امّا بیت کوین به این راحتی قصد تسلیم شدن جلوی منتقدان خودش رو نداشت. این ارز پس از گذشت یک سال از اون واقعه، تونست مرز ۶۴ هزار دلار رو رد کنه! این یعنی بیش از ۲۰ برابر در طول یک سال! همۀ این ها به ما نشون میده که بازار همیشه منفی یا مثبت نیست و در خرید و فروش ها نباید عجله کرد و نگران شد. در روزهای مثبت نباید طمع کرد و در روزهای منفی نباید مضطرب شد.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

برای ورود به این بازار، با رعایت نکاتی که در بخش های قبلی به اون ها اشاره کردیم، می تونید از صرافی آنلاین کمک بگیرید. صرافی های آنلاین منابع معتبری برای خرید ارز دیجیتال هستن. اون ها به دو دستۀ آنلاین و آفلاین تقسیم میشن و خدمات خودشون رو به شیوه های متفاوتی ارائه میدن. صرافی های آنلاین، به صورت P2P معامله می کنن. یعنی خریدار و فروشنده به طور مستقیم ارزهای خودشون رو رد و بدل می کنن و صرافی فقط یک بستر برای انجام معاملات اون ها هست. اما صرافی آفلاین خودش همیشه یک طرف معامله هست. این صرافی ها از فروشنده ارز رو می خرن و به خریدار می فروشن. در این صورت دیگه امکان معاملۀ مستقیم وجود نداره. به همین دلیل، صرافی آنلاین مورد مناسب تری به نظر می رسه.

بیت ایمن سریع ترین و امن ترین و کامل ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در ایران هست. این صرافی کامل ترین سبد ارزی رو داره که شامل ۳۰ ارز آینده دار بازار کریپتوکارنسی میشه. در بیت ایمن خدماتی مثل: مسابقات هفتگی در اینستاگرام، کسب درآمد از دعوت دوستان، اخبار فوری، آموزش های رایگان، کیف پول رایگان ارز دیجیتال، پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین، ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان و کارمزد پایین معاملات، به کاربران داده میشه. همۀ این خدمات به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیره و تنها لازمۀ اون ثبت نام و احراز هویت داخل سایت بیت ایمن هست.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.