صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / درخشش راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی، در ویدیوی تجاری جدیداین شرکت
درخشش راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی، در ویدیوی تجاری جدیداین شرکت

درخشش راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی، در ویدیوی تجاری جدیداین شرکت

کسب و کار نیوز- راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع هوا (HVAC)‌ قهرمانان گمنام و ناشنیده زندگی مدرن هستند که راحتی و تازگی دمایی را در انواع محیط ها به ارمغان می آورند. راهکارهای گرمایشی و تهویه هوا که به شکلی یکپارچه در پس زمینه زندگی امروز ادغام‌شده‌اند، همان چیزی هستند که هوای خانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و هر جای مهم دیگری را در تابستان به شکل دلپذیری خنک می‌کنند و در زمستان به شکل لذت بخشی گرم نگه می‌دارند و در طول ‌سال هوای سالم و تازه را تأمین می‌کنند.

بیش از نیم‌قرن است که ال‌جی الکترونیکس یکی از نوآوران پیشرو در عرصه تجاری راهکار‌های گرمایشی و تهویه مطبوع هوا است و با محصولات پیشرفته از نطر فناوری، حامی رشد و بالندگی مصرف‌کنندگان طی این دوران بوده است. با گنجینه‌ای از محصولات نوآورانه، زیرساخت تحقیق و توسعه مستحکم و بیش از ۵۰ آکادمی در سراسر دنیا که به تربیت نیروی متخصص ماهر مشهور هستند، این شرکت با ارائه دامنه وسیعی از راهکارهای بهینه برای پوشش همه بخش‌ها و محیط‌های موجود، نقش رهبری صنعتی خود را حفظ و تقویت نموده است.

پیشتازی از طریق یکپارچگی، تعهد و تخصص

ال‌جی برای نمایش ارزشی که برای کسب‌وکارها در سراسر جهان خلق می‌کند، و جهت اشتراک چشم‌اندازش درباره آینده‌ای پایاتر، به‌تازگی یک ویدیوی تجاری جدید را با عنوان «فراتر از انتظار» منتشر نموده است.این ویدیوی سریع و پویا، بینندگان را با برخی از ارزش‌های خارق‌العاده راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع ال‌جی (LG HVAC)‌ آشنا می‌کند. این ویدیو همچنین چگونگی توانمندسازی مشتریان از طریق تأمین سطح بی‌نظیری از «یکپارچگی، تعهد و تخصص»‌ توسط ال‌جی را به تصویر کشیده و برجسته می‌سازد.

راهکارهای یکپارچه این شرکت از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برند تا از عملکرد قدرتمند و بهره‌وری عملیاتی عالی باهدف کاهش چشمگیر هزینه‌ تمام‌شده محصول برای خریداران اطمینان یابند. تعهد ال‌جی به مشتریانش همچنین در خدمات پیشنهادی فراوانش، از نصب تا مهندسی سیستم و نگه‌داری، که همگی توسط متخصصان بسیار ماهر انجام می‌گیرند، کاملاً مشهود است.

تعلق‌خاطر فراوان ال‌جی به خلق آینده‌ای پایا و پایدار از طریق محصولات گرمایشی و تهویه مطبوع با مسئولیت زمینه زیست محیطی ، کاملاً منطبق با رویکرد و توانایی آن برای خلق ارزش حداکثری برای مشتریان امروز و پیش‌بینی نیازهای آینده‌شان است.ال‌جی به لطف تخصص و دانش فنی قابل‌توجه خود، می‌تواند نیازهای منحصربه‌فرد هر کسب‌وکاری را برآورده ساخته و راهکارهایی برای تضمین هوای پاک و تازه در فضای داخلی و کاملاً متناسب با نیازهای ویژه هر ساختمان و مرکزی را ارائه نماید.

اگرچه ممکن است راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع ال‌جی تا حد زیادی از دید و ذهن ما دور باشند، اما دقیقه همان‌جایی که باید، هرروزه در خدمتمان هستند و آنچه را که باید به انجام می‌رسانند که همانا تأمین هوای بهتر و تازه تر برای محل خواب، غذا خوردن، کار، خرید و سرگرمی و آرامشمان است. ویدیوی تجاری جدید ال‌جی با عنوان «فراتر از انتظار» را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.