صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / هنگامی که طراحی ال‌جی فراتر از خود محصولات می‌رود
هنگامی که طراحی ال‌جی فراتر از خود محصولات می‌رود

هنگامی که طراحی ال‌جی فراتر از خود محصولات می‌رود

کسب و کار نیوز- در صنعت لوازم الکترونیک مصرفی، اصطلاح “طراحی” معمولاً تصاویری از اسباب و وسایل روی صفحه نقاشی را به همراه می‌آورد. اگرچه نوع نگاه یک محصول بدون شک عامل اصلی محبوبیت آن است، اما در نوع بسته‌بندی و برند آن نیز همین مصداق را دارد. اگر این دو عنصر به خوبی انجام شود، می‌تواند تا حد زیادی به ایجاد یک هویت منحصر به فرد که بلافاصله قابل شناسایی است منجر شود؛ هویتی که با مصرف‌کنندگان طنین‌انداز می‌شود و ارزش‌های اصلی یک محصول یا مجموعه و شرکت سازنده آنها را بیان می‌کند.

در ال‌جی، مسئولیت طراحی مارک و بسته‌ به عهده تیم هویت بصری (VI) در مرکز طراحی شرکت ال‌جی است. تیم هویت بصری هنگام طراحی یک آرم یا بسته برای مدل یا دامنه محصول جدید، طیف وسیعی از فاکتورها مانند نیازهای مصرف‌کننده، خوانایی و قابلیت استفاده بودن را در نظر می‌گیرد و هرگز هدف خود را برای ایجاد هویت واضحی که اولین برداشت خوب را ایجاد می‌کند، فراموش نمی‌کند اما یک درک فوری از آنچه برند نشان می‌دهد را پدید می‌آورد.

یک آرم متمایز در قلب هویت بصری هر برند خوب است. تیم هویت بصریر ال‌جی نمادی را تولید می‌کند که محتوای اصلی هر کالایی است و ارزش متمایز آنها را به طور موثر بیان می‌کند. محصولات LG SIGNATURE ،LG PuriCare ، LG CordZero، LG OLED TV و LG UltraGear تنها تعداد انگشت شماری از برندهای شناخته شده جهانی هستند که این تیم تاکنون ایجاد کرده است.

طراحی بسته‌بندی که می‌تواند جذابیت محصول را تقویت و زیبایی کلی آن را بیشتر کند، علاوه بر ایجاد محافظت مناسب برای ارائه‌های مختلف شرکت، روش دیگری برای بیان هویت هر مارک ال‌جی به تیم هویت بصری ارائه می‌دهد.

مانیتورهای بازیLG UltraGear با ارائه کیفیت تصویر بی‌نظیر و عملکرد عالی، نام خود را در میان گیمرهای جدی در سراسر جهان شناسانده‌اند. ال‌جی در صدد مطابقت با شهرت بالای مانیتورها با نمادی به همان اندازه پویا است. به همین دلیل، آرم جدید UltraGear را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. به منظور انتقال این که LG UltraGear یک “سلاح اصلی در تلاش برای پیروزی و شکوه در بازی” است، تیم هویت بصری ال‌جی شروع به کار و تحقیق در مورد سلاح‌های افسانه‌ای قهرمانان و خدایان افسانه‌ای، مانند سپرIsis ، Excalibur پادشاه آرتور، و Harpe of Perseus کرد. این تیم در نهایت از مجسمه معروف یونان به نام پیروزی بالدار ساموتراس – که به آن نایک ساموتراس نیز گفته می‌شود – الهام گرفت که نمایانگر عمل و پیروزی است.

موتیف بالدار به دلیل شیوع و اهمیت بال در طول تاریخ بازی، گزینه مناسبی برای نشان UltraGear به نظر می‌رسید. بال‌ها نماد بسیاری از موارد هستند: مثل برتری هوایی بر مخالفان، سفر سریع به مقصد جدید، برتری تاکتیکی با بررسی از بالا. نسخه نهایی لوگو بال‌های نایک را به شکل U و G طراحی کرده که هر دو نسخه، یکی تخت و دیگری به صورت سه بعدی به تصویر کشیده می‌شوند.

سئو یونگ سئوک، از تیم هویت بصری ال‌جی، اظهار داشت: «طراحی و خلق لوگوی LG UltraGear یک فرایند معنی‌دار و با ارزش بود. ما احساس می‌کنیم که با موفقیت، هویت برند مانیتور بازی برتر ما را بیان می‌کند و اینکه ال‌جی به چه میزان نیاز جامعه بازی را جدی می‌گیرد».

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.