صفحه اصلی / اصناف / برندها / نحوه انتخاب باتری تلفن همراه – امگا باتری
نحوه انتخاب باتری تلفن همراه – امگا باتری

نحوه انتخاب باتری تلفن همراه – امگا باتری

اگر تلفن شما شارژ نمیشه،  ممکن است به دنبال خرید تلفن جدید باشید. قبل از انجام این کار، در عوض، خرید باتری جدید را در نظر بگیرید.

اگرچه مدل های باتری از یک تلفن به تلفن دیگر بسیار متفاوت است، اما معیارهای اساسی وجود دارد که در اکثر گوشی های دارای باتری قابل تعویض صدق می کند.

اگر به دنبال خرید باتری اصل موبایل هستید، به سایت امگا باتری مراجعه کنید.

۱- با سازنده تلفن خود تماس بگیرید اگر باتری تلفن شما در حالی که هنوز تحت ضمانت است یا خراب شده است، بسیاری از تولید کنندگان مناسب پیشنهاد تعویض آن را به صورت رایگان می دهند. این منبع قابل اعتماد شما را برای دریافت باتری فراهم می کند.

حتی اگر تلفن شما تحت گارانتی نباشد، تولید کننده ممکن است شما را به سمت منبع باتری معتبر هدایت کند.

با توجه به تعداد زیادی از تماس هایی که خط تولید خدمات مشتری سازنده شما به احتمال زیاد در حال انجام است، ممکن است این مرحله زمان زیادی را صرف کند.

۲- اگر تماس شما با سازنده تلفن شما ناموفق بود،  باید خودتان باتری را تعویض کنید. به طور خاص، شما باید تعیین کنید که آیا می توانید باتری تلفن خود را به سرعت و به راحتی جدا کنید یا خیر.

بیشتر گوشی های اندرویدی با این معیار مطابقت دارند.

معمولاً اگر تلفن شما باتری قابل جابجایی داشته باشد، می توانید با کشیدن صفحه ای از پشت تلفن به باتری دسترسی پیدا کنید.

اگر آیفون دارید می توانید آن را به فروشگاه اپل ارسال کنید تا باتری تعویض شود. این فرآیند گران است، اما اگر بخواهید خودتان باتری را بردارید خطر خراب شدن تلفن و یا لغو ضمانت شما وجود دارد.

۳- شماره مدل تلفن همراه خود را پیدا کنید. اگر هنوز کتابچه راهنمای کاربر خود را دارید، می توانید شماره مدل خود را در آنجا جستجو کنید. در غیر این صورت ، باید شماره مدل را در قاب گوشی خود پیدا کنید.

هنگامی که شماره مدل را پیدا کردید ، حتماً آن را یادداشت کنید – هنگامی که بدنبال جایگزینی مناسب باتری می گردید ، شماره مدل به میزان قابل توجهی جستجو را محدود می کند.

اگر نتوانید آن را پیدا کنید ، معمولاً می توانید کتابچه راهنمای کاربر را به صورت آنلاین پیدا کنید.

۴- شماره سریال باتری خود را پیدا کنید. مکان شماره سریال بسته به مدل گوشی شما متفاوت خواهد بود ، اما شما معمولاً می توانید این اطلاعات را در پشت باتری پیدا کنید. بخاطر داشته باشید که برای مشاهده شماره سریال باید باتری را بردارید. این اطلاعات را نیز یادداشت کنید ، زیرا از آن برای جستجوی باتری مربوطه استفاده خواهید کرد. سایر اطلاعاتی که باید بدانید شامل موارد زیر است:

نوع باتری (به عنوان مثال، یون لیتیوم، تاریخ و سریال

۵- مرورگر گوگل را باز کنید و سایت امگا باتری را جستجو کنید. برای تحقیق در مورد گزینه های جایگزینی باتری، باید اطلاعات تلفن و نوع باتری را در سایت امگا باتری می توانید پیدا کنید.

۶- معیارهای جستجوی خود را در سایت امگا باتری وارد کنید. شما باید نام سازنده تلفن خود (به عنوان مثال ، “سامسونگ”) ، نام آن (به عنوان مثال ، “گلگسی”) ، شماره مدل (به عنوان مثال ، S4 ، عبارت “باتری تعویض” و شماره سریال باتری را تایپ کنید.

پس از وارد کردن معیارهای جستجوی صحیح سایت امگا باتری چیزی که دنبالش هستید رو برای شما نشون میده

۷- نتایج جستجوی خود را مرور کنید. شما باید گزینه های مختلفی را در سایت امگا باتری مشاهده کنید، که برخی از آنها دارای رتبه بندی ستاره هستند. به عنوان مثال:

همیشه به دنبال سایتی باشید که معتبر باشد.

از سایتهایی بدون ارتباط مستقیم با مدل تلفن یا علت احتمالی فروش باتری مانند انجمنها ، سایتهای طبقه بندی رایگان مانند… خودداری کنید.

سعی کنید باتری هایی با همان شماره سریال باتری فعلی خود پیدا کنید. برخی از باتری ها به عنوان جایگزینی انبوه گروهی از شماره سریال ها تولید می شوند ، اما اگر می توانید مورد خاصی را برای تلفن خود پیدا کنید ، این کار را انجام دهید.

۸- سابقه خرید خود را ثبت کنید. در صورتی که باتری جدید شما کار نمی کند، داشتن یک سابقه فروش در دسترس ممکن است شما یک باتری جدید را به صورت رایگان یا (در حالت ایده آل) پول خود را پس بگیرید.

۹- خرید شارژر جدید را در نظر بگیرید. برای دستگاه هایی که به راحتی قابل تعویض باتری ندارند (به عنوان مثال آیفون)، برای مقابله با افت عمر باتری ممکن است لازم باشد یک شارژر جدید خریداری کنید.

در حالی که می توانید آیفون را برای تعویض باتری به آنجا بفرستید ، اگر باتری شما دیگر ضمانت نکند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.