صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / فیلم‌های برگزیده سینما را با تلویزیون تحسین‌شده OLED و جادوی دالبی تماشا کنید
فیلم‌های برگزیده سینما را با تلویزیون تحسین‌شده OLED و جادوی دالبی تماشا کنید

فیلم‌های برگزیده سینما را با تلویزیون تحسین‌شده OLED و جادوی دالبی تماشا کنید

کسب و کار نیوز- برای علاقه‌مندان به سینما که سر زدن به سالن‌های سینما و تماشای فیلم‌های برنده جوایز روی پرده نقره‌ای عادت دیرینه‌شان بوده، ماه‌های گذشته بسیار سخت سپری‌شده است؛ اما خوشبختانه به لطف تلویزیون OLED ال‌جی، محبوب صنعت سینما و تحسین‌شده توسط بسیاری از منتقدان، امکان تجربه واقعی و فراگیر سینما درون منزل و از روی کاناپه امکان‌پذیر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، با ترکیب نسل جدید تلویزیون رده‌بالای ال‌جی و تکنولوژی‌های Dolby Vision و Dolby Atmos، فیلم‌های پرفروش، فیلم‌های برگزیده جشنواره و کمدی‌های خنده‌دار، دوباره به زندگی ما بازگشته‌اند. تلویزیون OLED LG نیز خود برنده جوایز ویژه است و ابتدای سال جاری میلادی نیز در Engineering Emmy Awards از آن تقدیر به عمل آمد. علاوه بر این تأییدیه‌ها و جوایز رسمی، بسیاری از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و فعالان مطرح دنیا در حوزه سینما، تلویزیون LG OLED را به خاطر خلق بهترین تجربه دیداری تحسین می‌کنند. تلویزیون ال‌جی همچون یک ستاره واقعی در بسیاری از استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود می‌درخشد و به دلیل دقت استثنایی در بازتولید رنگ و کنتراست بی‌نظیرش بسیار محبوب شده است و همه این‌ها با دقت پیکسل‌های خود نورده و ساختار منحصربه‌فرد بدون نور پس‌زمینه ممکن شده است.

جزئیات غنی و بسیار واضح و رنگ مشکی بی‌نقص تلویزیون OLED ال‌جی حتی به تاریک‌ترین صحنه‌های فیلم زندگی بخشیده و تماشاچی را جذب دنیای جادویی فیلم می‌کند. با توانایی نشان دادن قصد و دیدگاه خلاقانه پشت هر فریم فیلم، تلویزیون‌های استثنائی ال‌جی انتخاب اصلی تولید‌کنندگان محتوای حرفه‌ای هستند. تنها یکی از حامیان بی‌شمار این محصول در صنعت فیلم، سینماگر مشهور کره جنوبی، Hong Kyung-pyo است که شهرت خود را مدیون فیلم Parasite ساخته سال ۲۰۱۹ است که اولین فیلم برنده جوایز اسکار از کره جنوبی است. این فیلم در نود و دومین دوره آکادمی اسکار موفق به کسب جوایز بهترین تصویربرداری، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه اورجینال و بهترین فیلم بلند بین‌المللی گردید.

Hong اخیراً نظرات خود را درباره LG OLED به اشتراک گذاشته و آن را بهترین تلویزیون برای بهترین تجربه سینمایی معرفی نموده؛ و به دیگر سازندگان مطرح هالیوودی پیوسته که طی این مدت‌زمان از ظرفیت‌های تلویزیون‌های تحسین‌شده OLED برای زندگی بخشیدن به داستان‌هایشان بهره برده‌اند.

و در کنار همه این‌ها، تلویزیون OLED ال‌جی به Dolby Vision IQ و Dolby Atmos هم تجهیز گردیده است. Dolby Vision IQ باکیفیت تصویر فوق شفاف (روشنایی، کنتراست، رنگ و جزئیات خارق‌العاده) سرگرمی‌ها را بسیار زنده‌تر ساخته است. Dolby Atmos هم تمام تصورات شمارا درباره اسپیکرهای داخلی یک تلویزیون بر باد داده و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که شنوندگان را در امواج صدا شناور می‌سازد؛ و همه این‌ها در همراهی با نمایشگر خیره‌کننده اولد ال‌جی تماشاگران را به فیلم‌های موردعلاقه‌شان نزدیک‌تر می‌کند. برای مشاهده لیست فیلم‌های Dolby که می‌توانید روی تلویزیون‌های رده‌بالا و ساندبارهای ال‌جی از آن‌ها دوچندان لذت ببرید، به سایت ال‌جی مراجعه نمایید.

علاوه بر این تلویزیون‌های ال‌جی حالت ویژه Filmmaker Mode را هم ارائه می‌کنند که نام‌های پر‌آوازه فراوانی در هالیوود بر اهمیت آن تأکید داشته‌اند. ال‌جی درگذر زمان با ابتکارات اختصاصی فراوان در پی تقویت این صنعت خلاق و حامی همیشگی هنر هفتم در سراسر دنیا بوده است.برای اطلاع بیشتر درباره قابلیت‌های صوتی و تصویری فوق‌العاده تلویزیون LG OLED لطفاً به سایت https://www.lg.com/uk/oled-tvs/2021/cinema مراجعه نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.