صفحه اصلی / چند رسانه ای / کاهش قیمت دلار و سکه با خوش‌بینی به مذاکرات وین

کاهش قیمت دلار و سکه با خوش‌بینی به مذاکرات وین

روز یکشنبه با ادامه انتشار اخبار مثبت از وین و FATF و در ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به کانال ۲۱ هزار تومان بازگشته و در بازار آزاد نیز به مرز ۲۱ هزار تومان نزدیک شده است.

سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز درحالی ادامه دارد که قیمت ارز طی روز گذشته از کانال ۲۳ هزار تومان در بازار آزاد به مرز ۲۱ هزار تومان رسیده است. روز یکشنبه دلار در صرافی های بانکی، ۲۱ هزار و ۹۶۱ تومان و قیمت یورو ۲۶ هزار و ۸۶۵ تومان اعلام شده است. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۶۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۶۶ هزار تومان معامله می‌شود فعالان بازار علت اصلی کاهش قیمت‌ها در بازار را خوش بینی به مذاکرات هسته‌ای می دانند و می گویند: خریداری در بازار وجود ندارد و اکثر افراد در نیما و بازار آزاد، فروشنده هستند. در صورت نتیجه بخش بودن مذاکرت و ایجاد توافق انتظار می‌رود کاهش قیمتی که به واسطه اثر روانی اخبار بر بازار اتفاق افتاد تثبیت شود.

همچنین مطالعه کنید:

مالیات بر خودرو‌های لوکس تعیین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.