صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنیم؟
چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنیم؟

۵ فاکتور مهم در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری

در سال ۱۴۰۰ بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنیم

انتخاب مناسب ترین نرم افزار روی لینک نرم افزار حسابداری مالی پارمیس برای کسب و کار کلیک نمایید.

تغییرات گسترده تکنولوژی باعث شده است سبک زندگی عموم جامعه نیز به طور چشمگیری تغییر کند و همین دلیلی است بر پیدایش کسب وکارهای جدید و متنوع. در کنار شکل گیری کسب و کارهای جدید، رقابت میان این کسب وکارها نیز بسیار بالا است و صاحبان مشاغل می بایست فاکتورهای مختلفی را برای تداوم و رشد فعالیت های اقتصادی در نظر بگیرند.

امور مالی و حسابداری از موثرترین فاکتورهای ادامه حیات کسب و کارها به شمار می رود. زیرا بدون تامین مالی و سرمایه مورد نیاز و مدیریت صحیح امور مالی اجرایی کردن فعالیت های اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود. بسیار شنیده ایم که نرم افزار حسابداری پارمیس مناسب ترین ابزار برای مدیریت مالی و حسابداری شرکت ها و سازمان ها است و بدون وجود نرم افزار حسابداری استاندارد، پیگیری و ثبت جریان های مالی کاری بسیار مشکل خواهد بود.

اما همه تجربه کرده ایم که صرفا داشتن ابزارهای مورد نیاز، موفقیت و رسیدن به اهداف را تضمین نمی کند. بلکه مهم تر این است که ابزار انتخابی مطابق با نیازها و خواسته های ما باشد. بنابراین در ادامه قصد داریم کمی بیشتر در رابطه با راه های تشخیص نرم افزار حسابداری مناسب کسب وکارهای مختلف صحبت کنیم.

چگونه مطمئن شویم نرم افزار حسابداری مناسب را انتخاب کرده ایم؟

با جستجوی ساده میان انبوهی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار، متوجه خواهید شد که انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری کار چندان ساده ای نیست. زیرا شرکت های بسیاری در حوزه ارائه نرم افزار حسابداری فعالیت می کنند که اگر شناخت دقیق و کاملی از نیازهای کسب و کار خود نداشته باشید، در انتخاب نرم افزار حسابداری دچار سردرگمی خواهید شد. در ادامه ما به شما کمک می کنیم با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده انتخابی بهینه داشته باشید.

  • آیا نرم افزار حسابداری مد نظر شما امکان شخصی سازی نیز دارد؟

می دانیم هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت ها، نیازهای ویژه ای از نرم افزار حسابداری دارد. به عنوان مثال شرکت های بازرگانی نیاز دارند تراکنش های مالی خود را بر حسب دلار و ریال ثبت نمایند.

برخی فروشگاه ها حجم بالایی از کالاها و محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهند و می بایست نرم افزاری را انتخاب کنند که هیچ گونه محدودیتی در ثبت کردن کالاها نداشته باشد. گاهی شرکت های تولیدی برای برنامه ریزی و مدیریت مواد اولیه ملزم به تعریف فرمول های ساخت متنوعی هستند تا از طریق خرید به موقع مواد اولیه، توقف در خط تولید را تجربه نکنند.

بنابراین نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار، نرم افزاری است که تمام امکانات را با در نظر گرفتن استانداردهای حسابداری، برای حسابداری فعالیت های شما در نظر گرفته باشد. همچنین از طریق داشبورد مدیریتی نرم افزار می توانید امکاناتی که بیشتر مورد نیاز است را در دسترس خود قرار دهید.

  • نرم افزار حسابداری با محیط کاربری ساده

حسابداری همان پیگیری و ثبت دقیق تمام تراکنش های مالی یک کسب و کار است. هر چه شرکت یا سازمان بزرگتر باشد، حسابداری امور آن نیز پیچیده تر خواهد شد. اما مهم ترین معیار برای هر نرم افزاری، ساده بودن محیط کاربری آن است که این امکان را می دهد افراد با سطح دانش و تخصص مختلف، به راحتی بتوانند با آن کار کنند.

علاوه بر این، امروزه کسب و کارهای کوچک بسیاری شکل گرفته اند که می بایست تمام جریان های مالی آنها به دقت ثبت شوند. اغلب در این نوع کسب و کارها صاحبان مشاغل به دلایل مختلف قادر به استخدام کارشناس حسابدار نبوده و ترجیح می دهند خود وظیفه ثبت اطلاعات مالی را بر عهده بگیرند. به همین دلیل مهم است که محیط کاربری نرم افزار حسابداری ساده باشد تا در کنار راحت بودن کار کردن با آن برای افراد با دانش و تجربه متوسط، سرعت و دقت کاربران نیز افزایش یابد.

جالب است بدانید کسب وکارهای کوچک هم به حسابداری نیاز دارند

  • دسترسی سریع و بدون محدودیت به اطلاعات مالی

اطلاعات مالی از مهم ترین اطلاعات هر شرکت یا سازمانی هستند که به کمک گزارش های مالی مختلف می توان تصمیمات مناسب تری برای فعالیت های آتی اتخاذ نمود. به همین دلیل دسترسی به این اطلاعات مهم بدون محدودیت زمانی و مکانی از مهم ترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری در دنیای مدرن امروز به حساب می آید. به واسطه راهکار ابری، نرم افزار حسابداری آنلاین به بازار عرضه شده است که دسترسی به اطلاعات را از طریق اینترنت و بدون نیاز به سیستمی خاص برای کاربران فراهم کرده است. علاوه بر دسترسی سریع و راحت، قیمت مناسب نرم افزار حسابداری با راهکار ابری می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کارهای نوپا باشد.

  • امنیت داده های ثبت شده در نرم افزار حسابداری

همان طور که می دانید داده های مالی بخش مهمی از سرمایه شرکت به حساب می آید و به همین دلیل است که امنیت این اطلاعات برای صاحبان مشاغل اهمیت ویژه ای دارد. اغلب شرکت های عرضه کننده نرم افزار حسابداری خدمات پشتیبانی نیز به کاربران خود ارائه می دهند که به واسطه این خدمات کاربران می توانند از امنیت داده های مالی خود اطمینان کامل داشته باشند.

  • نرم افزار حسابداری انتخابی برای مدیریت خریداران و فروشندگان راهکاری دارد؟

یک کسب و کار زمانی معنا پیدا می کند که بتواند مشتریان و تامین کنندگان خود را پیدا کرده و ارتباط خود را با آنها حفظ نماید. در نتیجه ثبت دقیق تمام اطلاعات مشتریان و تامین کنندگان و تراکنش های انجام شده با آنها عاملی مهم در حسابداری است. نرم افزار حسابداری می بایست امکان ثبت اطلاعات کامل افراد و نمایش جزئیات فاکتورهای خرید یا فروش آنها، یادآوری های مرتبط به آنها مانند تاریخ سررسید چک و یا مسدود کردن افراد به هنگام قطع همکاری را در نظر گرفته باشد.

نرم افزار حسابداری پارمیس راهکاری مناسب برای کسب و کار شما

فناوری اطلاعات پارمیس از شرکت های فعال در حوزه نرم افزار حسابداری است که با بیست سال سابقه و تعامل با کسب و کارهای مختلف توانسته است به شناخت دقیقی از نیازهای مشاغل مختلف در زمینه حسابداری و امور مالی برسد.

اما بدانید از: انواع نرم افزار حسابداری

این شرکت محصولات خود را تحت عنوان نرم افزار حسابداری تولیدی، بازرگانی، خدماتی، فروشگاهی و نرم افزار یکپارچه به بازار عرضه می کند. فناوری اطلاعات پارمیس در صدد بوده است تمام نیازهای اصناف مختلف را در نظر بگیرد و به دلیل پاسخگویی به نیاز شرکت های کوچک تا بزرگ، محیط کاربری ساده ای را برای کاربران خود طراحی کرده است.

پارمیس همواره تلاش کرده است همگام با تکنولوژی قدم بردارد، به همین دلیل در کنار نرم افزارهای حسابداری پارمیس پرو و استار، نرم افزار حسابداری آنلاین را نیز به بازار عرضه کرده است. یکی از مزیت های مهم حسابداری پارمیس، ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی است که در کنار به روز رسانی مداوم برای محصولات پارمیس همواره در کنار کاربران خود بوده است و آموزش ها و راهنمایی های لازم را به کاربران خود عرضه کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار حسابداری مناسب صنف خود با کارشناسان فروش فناوری اطلاعات پارمیس تماس حاصل نمایید.

منبع: نرم افزار حسابداری پارمیس

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.