صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / درج نماد معاملاتی گروه صنعتی «انتخاب» در فرابورس
درج نماد معاملاتی گروه صنعتی «انتخاب» در فرابورس

یک شرکت لوازم خانگی بورسی می‌شود

درج نماد معاملاتی گروه صنعتی «انتخاب» در فرابورس

شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد معاملاتی(هفتاد و دومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان نماد معاملاتی “انتخاب” در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد معاملاتی(هفتاد و دومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان که تولیدکننده برند لوازم خانگی اسنواست ۱۱ اردیبهشت به عنوان ۲۴۴مین نماد معاملات در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد. نماد این شرکت «انتخاب» بوده و در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات معامله می‌شود. گروه انتخاب که در دی ماه در فرابورس پذیرش شده بود حالا با درج نماد خود یک قدم دیگر به عرضه اولیه نزدیک‌تر شد.

این شرکت که در ۲۱ دی­ سال گذشته پذیرش و در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است با نماد معاملاتی “انتخاب” در گروه ماشین آلات و تجهیزات، زیرگروه تولید وسایل خانگی با کد ۲۹۳۰ روی تابلوی فرابورس نشسته است.

شایان ذکر است گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان یکی از شرکت ‏های تولید لوازم ‏خانگی کشور است که سبد تولیدات خود انواع لوازم ‏خانگی با برندهای اسنوا، دوو و بُست را تولید می ‏کند.

مدیر پذیرش فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع می‌رساند شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش ازتاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۱ به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد معاملاتی (هفتاد و دومین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید.

بنابراین گزارش، بر اساس مصوبه هیات پذیرش فرابورس، در روز عرضه اولیه باید ۱۰درصد از سهام این شرکت معادل یک‌میلیارد سهم به عموم عرضه شود که پس از اتمام مراحل ارزش‌گذاری، قیمت هر سهم آن مشخص خواهد شد.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در کنار انجام فعالیت تولیدی در حوزه محصولات برودتی (انواع یخچال و فریزر)، سهامدار عمده دو شرکت تولید قطعات لوازم‌ خانگی، چهار شرکت تولید محصولات نهایی اعم از محصولات شوینده (ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی)، محصولات صوتی و تصویری، گازسوز (انواع اجاق‌ گاز)، کولرگازی و لوازم‌خانگی کوچک (مایکروفر، هود)، سه شرکت فروش، شرکت حمل‌ونقل و شرکت خدمات پس از فروش بوده و زنجیره کامل صنعت لوازم‌خانگی را در اختیار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.