صفحه اصلی / اسلایدر / مابه‌التفاوت بنزین رانندگان بین‌شهری
مابه‌التفاوت بنزین رانندگان بین‌شهری

مدیر عامل اتحادیه سواری کرایه‌ اعلام کرد پرداخت نشدن

مابه‌التفاوت بنزین رانندگان بین‌شهری

کسب و کار نیوز- مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه‌های کشور با اشاره به عدم تخصیص مابه التفاوت نرخ بنزین سهمیه‌ای و آزاد برای رانندگان سواری‌های کرایه بین‌شهری در دو ماه گذشته، گفت: بهترین راهکار برای حل این مشکل رانندگان این وسایل حمل و نقل عمومی افزایش سهمیه بنزین به ۷۵۰ لیتر در ماه است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، رحمت حاج محمدعلی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار دستگاه سواری‌کرایه در محورهای مواصلاتی کشور هستند که از این تعداد بیش از ۱۲ هزار خودرو فعالیت بیشتری داشته و پرکارتر از رانندگان دیگر هستند.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه ۴۰۰ لیتری بنزین برای رانندگان بین‌شهری با قیمت ۱۵۰۰ تومان، افزود: از همان ابتدا قرار بود به ازای کاکرد بیشتر رانندگان مازاد بر مصرف این ۴۰۰ لیتر سهمیه‌ای، مابه‌التفاوت آن به حساب رانندگان واریز شود. بدین صورت که در پایان هر ماه اتحادیه سواری کرایه لیست رانندگان بین شهری را که بیشتر از ۴۰۰ لبتر بنزین مصرف کردند را به سازمان راهداری ارسال کرده و نهایتا این لیست با تایید وزارت کشور به شرکت نفت ارسال می‌شود تا مابه‌التفاوت بنزینی که رانندگان مصرف کرده‌اند به حسابشان واریز شود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه‌های کشور با بیان این نامه رانندگان با وجود گذشت دو ماه هنوز به تایید و امضای مسئول مربوطه در وزارت کشور نرسیده است، ادامه داد: در حال حاضر با وجود مشقت‌ها و سختی‌هایی که رانندگان متحمل می‌شوند، طی دو ماه گذششته یعنی اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه این مابه‌التفاون به حساب رانندگان واریز نشده است در حالی که قرار بود تا پنجم هر ماه این اتفاق بیافتد.

حاج محمدعلی گفت: با توجه به این مشکلات ضمن درخواست پرداخت این مبلغ در اسرع وقت، پیشنهاد دادیم که سهیمه بنزین رانندگان بین شهری به ویژه آن‌هایی که پر کار هستند تا ۷۵۰ لیتر افزایش یابد و دیگر مابه‌التفاوتی هم پرداخت نکنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.