صفحه اصلی / اصناف / بازار / لیست کامل و معرفی لوازم جانبی ساعت و مچ بند هوشمند
لیست کامل و معرفی لوازم جانبی ساعت و مچ بند هوشمند

لیست کامل و معرفی لوازم جانبی ساعت و مچ بند هوشمند

محبوبیت ساعت‌های هوشمند کم کم دارد به اندازه‌ی گوشی هوشمند می‌شود. تقریبا هر کسی با هر سلیقه و کاربردی یک ساعت هوشمند دارد، از انواع ساده تا مدل‌های گرانقیمت و خاص. اما آیا همانطور که برای گوشی هزینه می‌کنیم و به دنبال لوازم جانبی آن می‌گردیم، باید به فکر خریداری لوازم جانبی ساعت هوشمند هم باشیم؟ تا حدود زیادی بله. اگر می‌خواهیم تا مدت زیادی از ساعت خود بهره ببریم و البته آن را مانند روز اول نو و زیبا نگه داریم، پس باید به فکر محافظت از آن هم باشیم. از طرفی خیلی اوقات لوازم جانبی ساعت هوشمند را برای زیباتر کردن و افزایش کارایی نیاز داریم. در این مطلب تعدادی از لوازم جانبی ساعت و مچ بند هوشمند را با هم بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 گلس و محافظ نمایشگر ساعت هوشمند

همانطور که در مورد گوشی نیاز به یک گلس خوب و محکم برای محافظت صفحه‌ی نمایش داریم این جا هم همینطور است. نمایشگر ساعت‌های هوشمند معمولا آسیب پذیر هستند و با ضربه‌ ا افتادن ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. به علاوه احتمال خط و خش افتادن هم روی آن‌ها زیاد است و به مرور ظاهر زیبای اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند. با خرید گلس می‌توانید با خیال خیلی راحت‌تری از ساعت خود بهره ببرید و با آن کار کنید. انتخاب‌های مختلفی برای گلس محفظ وجود دارد: محافظ نانو، شیشه‌ی حرارت دیده، گلس پلیمری و TPU تعدادی از این انتخاب‌ها هستند. در نهایت مهم این است که گلسی که انتخاب می‌کنید اولا محافظت خوبی داشته باشد و دوما حساسیت لمسی نمایشگر را پایین نیاورد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

قاب محافظ و کاور ساعت هوشمند

درست است که بدنه‌ی ساعت هوشمند نسبت به گوشی کوچک‌تر است و شاید به اندازه‌ی صفحه‌ی نمایشگر آن آسیب پذیر و حساس نباشد، اما باز هم احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد. حقیقت این است که وقتی ساعت را روی مچ می‌بندیم آن را کاملا در معرض انواع ضربه و برخورد با اشیاء مختلف قرار می‌دهیم. کاورها انواع مختلفی دارند و می‌توانند سیلیکونی، فلزی و … باشند. هنگام خرید کاور باید دقت کنید که ابعاد کاملا با ساعت شما متناسب باشد و اختلالی در کار با آن ایجاد نکند. نکته‌ی مهم‌تر البته سلیقه‌ی شما است که ببینید چه کاوری با بند ساعت و بقیه‌ی اکسسوری‌های شما جور در می‌آید.

خیلی اوقات گلس و کاور با هم در یک محصول می‌آید. یعنی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و همزمان هم از صفحه و بدنه‌ی ساعت خود محافظت کنید. این یکی شدن یک مزیت عمده هم دارد و آن این است که هماهنگی خوبی ایجاد می‌شود. از طرفی چون دور تا دور گلس با کاور پوشانده می‌شود، احتمال ترک خوردن و خرد شدن گوشه‌های گلس هم خیلی پایین‌تر می‌آید. بنابراین اگر قصد دارید هم کاور و هم گلس استفاده کنید بهتر است یک محصول یک تکه خریداری کنید.

 بند ساعت هوشمند

  • محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع از وسایل جانبی ساعت هوشمند همین بند است. اکثر ساعت‌های هوشمند با یک بند ساده‌ی سیلیکونی مشکی می‌آیند (در بهترین حالت بند سیلیکونی رنگی). این قضیه شاید در ابتدا مشکلی نداشته باشد. اما به مرور زمان یکنواخت می‌شود و نیاز به تنوع را حس می‌کنید. از طرفی با تعویض بند می‌توانید ساعت خود را منحصر به فرد کنید و آن را از چندین و چند ساعت مشابه یکدیگر متمایز کنید. بند ساعت هوشمند دارای مدل‌های مختلفی است:
  • بند فلزی: یکی از شیک‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید. بند فلزی ساعت شما را گران قیمت و خاص جلوه می‌دهد و ارزش آن را بالا می‌برد. از طرفی دوام خیلی خوبی هم دارد و تا مدت زیادی می‌توانید از آن بهره ببرید.
  • بند چرمی: این بند برای کلاسیک پسندان خیلی مناسب است. خوبی بند چرمی این است که با همه‌ی استایل‌ها به خوبی ست می‌شود و در هر موقعیتی قابل استفاده است. تنها چیزی که باید به آن دقت کنید این است که کیفیت خوبی داشته باشد وگرنه خیلی زود پوسته پوسته می‌شود، ترک می‌خورد و ظاهر خود را از دست می‌دهد.
  • بند سیلیکونی: مزیت بند سیلیکونی تنوع بسیار بالای آن است. از رنگ‌های جالب و جذاب متفاوت و خاص تا بندهای طرحدار را می‌توانید در این جنس پیدا کنید. با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک مدل مناسب برای خود پیدا کنید و البته قیمت آن هم معمولا از مدل فلزی و چرمی پایین‌تر است. این مقاله را هم از دست ندهید: چطور با لوازم جانبی ساعت هوشمند خوش استایل باشیم؟
  • بند سولو: این مدل بند هم می‌تواند سیلیکونی یا فلزی باشد، با این تفاوت که هیچ قفل و سگکی ندارد و صرفا به واسطه‌ی خاصیت ارتجاعی می‌توانید آن را روی مچ خود فیکس کنید. این محصول هم ظاهر خاصی دارد و هم برای ورزشکاران مناسب است زیرا امکان باز شدن و افتادن آن وجود ندارد.
  • بند نایلونی یا پارچه‌ای: این نوع بند خیلی سبک و راحت است. خوبی آن این است که خیلی سخت شکل و طرح اولیه‌ی خود را از دست می‌دهد و دوام خوبی دارد. دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است و مدلی فانتزی دارد.

داک شارژ، استند و شاژر وایرلس ساعت هوشمند

استفاده‌ی نادرست از کابل شارژر ممکن است به مرور زمان باعث خرابی آن شود. از طرفی ممکن است آن را گم کنید، جا بگذارید و … . خوشبختانه داک شارژر اصلی برای هر ساعت هوشمندی قابل خریداری است و می‌توانید آن را به راحتی جایگزین کنید. شارژر وایرلس هم یکی از گزینه‌های جذابی است که می‌توانید برای شارژ ساعت خود از آن بهره ببرید. استند شارژ وایرلس در مدل‌های متنوع و مختلفی قابل خریداری است. خیلی اوقات این نوع شارژرها چند منظوره عمل می‌کنند و دارای چند قسمت برای شارژ همزمان گوشی و ساعت هستند.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوازم جانبی، مراجعه به یک مکان معتبر است. لوازم جانبی بی نام و نشان می‌توانند به ساعت شما آسیب بزنند یا کارایی خود را خیلی سریع از دست بدهند. با مراجعه به استایل‌آپ می‌توانید انواع مدل‌های مختلف گلس، بند و … را ببینید و ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. اگر هم سوال یا نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید با کارشناسان ما در استایل‌آپ تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

نظارت بر مغازه‌های میوه فروشی‌ تا ۱۵ فروردین/ فراوانی بار داریم

به گزارش کسب و کار نیوز، اسدالله کارگر با بیان اینکه با توجه به شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.