صفحه اصلی / اصناف / برندها / تعمیرات تخصصی موبایل گوشی آیفون – مای فون
تعمیرات تخصصی موبایل گوشی آیفون – مای فون

تعمیرات تخصصی موبایل گوشی آیفون – مای فون

برخی از تعمیر کنندگان، افراد به اصطلاح آچار به دستی هستند که نمایندگی مجاز نیستند. صرفاً کمی از تکنولوژی سررشته دارند.

گاهی اوقات قطعات آیفون شما را عوض می‌کنند. آن‌ها خود را تعمیرکنندگان مجاز شرکت‌ها می‌دانند.

برای تعمیر تخصص آیفون به سایت مای فون مراجعه کنید.

تا به هر طریقی که شده، بتوانند به شرکت‌هایی مثل مایکرو سافت و سامسونگ و اپل دسترسی داشته باشند. تا در نهایت بتوانند به نحوه تعمیر صحیح دست پیدا کنند، یا بتوانند به مراکز خرید قطعات برای تعمیر دسترسی داشته باشند.

در اغلب موارد این قطعات به کیفیت قطعه اصلی نیست. اما شرکت‌های بزرگی مانند اپل، هرگز به این افراد اعتماد نمی‌کنند، و همچنین تعمیرات محصولاتش را کار شایسته‌ای نمی‌داند. چرا که اعتقاد دارد این عمل، باعث کاهش کیفیت دستگاه‌های تعمیر شده می‌شود.

صاحبان آیفون (iPhone) و مک (Mac) که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند. آن‌ها به راحتی می‌توانند یک تعمیرکار اپل پیدا کنند. اما افرادی که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند، برای تعمیرات آیفون خود دچار مشکلات زیادی هستند.

شرکت اپل دفترچه‌های تعمیر آیفون و قطعات رسمی را در فروشگاه‌ها و ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل ارائه می‌دهد.

اگر شما در تهران و یا سایر کلان شهرها زندگی می‌کنید، مسیر آسان‌تری برای تعمیر گوشی خود پیش رو دارید. تعمیرات گوشی آیفون در تهران و مراکز استان‌ها سریعتر از شهرستان‌هاست. اگر شما در شهرستان زندگی می‌کنید، تعمیر آیفون شما ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

البته، می‌توانید تعمیرات آیفون خود را به یک تعمیرگاه غیرمجاز بسپارید. ناگفته نماند که این دفاتر تعمیرات آیفون در سرتاسر کشور دارای نشان رسمی نیستند. اما تعمیرات تمام محصولات اپل باید دقیق و حساب شده باشد. در غیر این صورت دائماً در رفت و آمد به این مراکز خواهید بود. به عنوان مثال اگر صفحه گوشی شما شکسته باشد، در بهترین حالت، صفحه گوشی آیفون بازیافتی را برای شما استفاده خواهند کرد.

تعمیر کنندگان غیر مجاز قطعات اصلی اپل را مستقیماً از اپل خریداری می‌کنند و در بازار آزاد می‌فروشند. برخی از تعمیر کنندگان، همچنین قطعاتی از لاشه گوشی‌های بازیافتی را جدا کرده و آن قطعات اصلی اپل را برای تعمیر مجدداً مورد استفاده قرار می‌دهند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که تعمیرگاه اپلی که در نزدیکی شماست، قطعات اصلی شرکت اپل را داشته باشد.

خرید گوشی جدید بهتر است یا تعمیر موبایل قبلی؟

با وجود قیمت‌های بالا ، به نظر می‌رسد آیفون برای حفظ بازار فروش خود، با برنامه‌ای خاص طراحی شده است. بعد از گذشت دو سال، عمر باتری از بین می‌رود. البته با فرض اینکه آیفون شما زمین نخورده باشد و تاچ ال سی دی آسیب نرسیده باشد.

ضمانت نامه اصلی شرکت اپل هم فقط دو سال طول می‌کشد. آیا حداقل برای آخرین آیفون هر دو سال باید حدود ۶۴۹ دلار پرداخت کنید تا مطمئن شوید تلفن شما سالم است؟

حتماً تا به حال متوجه شده‌اید که آیفون گوشی جدید خود را رونمایی کرده است. اما آیا باید آن را بخرید؟

اپل از زمان عرضه اولین مدل خود از  سال پیش تا هم اکنون ۱٫۲ میلیارد گوشی آیفون به فروش گذاشته است. این بدان معناست که  این شرکت به اندازه ۱۰۰ میلیون تن گاز دی اکسید کربن را منتشر کرده است. این مقدار گاز دی اکسید کربن از تولید مواد اولیه، ساخت و ارسال محصولات آیفون به سایر نقاط کره زمین به دست آمده است.

برای کاهش این آلودگی، همه باید دست به کار شویم. اولین قدم این است که گوشی‌های موجود را در چرخش نگه داریم.

برای این کار باید تعمرات آیفون را به صورت اختصاصی انجام دهید. پیدا کردن مرکز تعمیرات گوشی آیفون در تهران، و مراکز استان‌ها کار سختی نیست.

اما برای تعمیرات آیفون خود می‌توانید از مرکز تعمیرات تخصصی گوشی موبایل مای فون کمک بگیرید.

نگهداری از آیفون

قدم بعدی این است که باید از آیفون خود نگهداری کنید. این بدان معناست، که حتماً از تمام لوازمی که طول عمر گوشی شما را افزایش می‌دهند استفاده کنید.

برای نگهداری از صفحه لمسی گوشی خود از یک محافظ صفحه مرغوب استفاده کنید. نکته‌ای که حتماً باید به ان توجه کنید، کیفیت محافظ صفحه است.

اگر محافظ صفحه شما کیفیت بالایی نداشته باشد، به خوبی نمی‌تواند مراقب صفحه لمسی آیفون شما باشد. مطمئنآ طول عمر حافظ صفحه لمسی زودتر از آنچه که فکر کنید به پایان خواهد رسید.

با خرید محافظ صفحه ارزان و بی کیفیت، عملاً پول خود را دور ریخته‌اید و به طبیعت هم آسیب رسانده‌اید. محافظ صفحه هرچقدر هم گران باشد بازهم باید از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

از خیس شدن گوشی جلوگیری کنید. هر چقدر هم که این خیس شدن بی خطر به نظر برسد باز هم گوشی خود را خشک نگه دارید.

از باتری گوشی تا حد امکان نگهداری کنید. توجه داشته باشید که هرگز آیفون خود را برای مدت طولانی به شارژ نزنید. سعی کنید شارژ باطری را بین ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد نگه دارید.

از شارژر اصلی داخل جعبه آیفون خودتان استفاده کنید. برای نگهداری هرچه بهتر آیفون سعی کنید شارژ خود را به همراه داشته باشید.

تعمیرات گوشی آیفون در تهران

اگر آیفون شما خراب شد. می‌توانید آن را به تعمیرگاه‌های مجاز بفرستید. اما اگر گوشی شما واقعاً خراب شده و قابل تعمیر نیست. آن را به کسی بفروشید که بتواند از آیفون کاملاً خراب استفاده‌های صحیح کند. خبر خوبی که در کنار تعمیرات گوشی آیفون در تهران و سایر نقاط کشور وجود دارد، قوی بودن بازار دست دوم آیفون در ایران است.

حتی یک آیفون از کار افتاده هم حاوی قطعاتی است، که ممکن است برای تعمیرات آیفون دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اما قبل از هرچیز، از حرفه‌ای بودن تکنسین تعمیرات آیفون اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد بازیافت آیفون، قطعاتی که شامل اطلاعات شخصی است نابود می‌شود. این کار از حریم شخصی افراد محافظت می‌کند.

منبع: https://myphone.ir/

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.