صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / کارگاه‌های آموزشی اینوتکس آکادمی، همزمان با اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود
کارگاه‌های آموزشی اینوتکس آکادمی، همزمان با اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

مهلت ثبت نام تا 4 اردیبهشت‌ماه

کارگاه‌های آموزشی اینوتکس آکادمی، همزمان با اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2021، علاقه مندان تا 4 اردیبهشت ماه میتوانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود.

کارگاه‌های اینوتکس آکادمی باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود.

«نقشه راه توسعه بین‌المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK در فضای کسب و کار ایران» از موضوعاتی است که در اینوتکس آکادمی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

اینوتکس آکادمی همزمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مجتمع سراجِ پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که شرکت‌کنندگان در اینوتکس آکادمی می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ بازدید کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از این آدرس تا ۴ ردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.