صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / مراسم معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران برگزار شد
مراسم معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران برگزار شد

با ترسیم نقشه راه آینده بیمه ایران توسط مدیر عامل شرکت؛

مراسم معارفه معاون فنی جدید بیمه ایران برگزار شد

مدیر عامل بیمه ایران داشتن برنامه و نقشه راه در مدیریت یک بنگاه اقتصادی را مهم و حیاتی توصیف کرد وگفت: هدف گذاری وحفظ منافع و حرمت ها باید به گونه ای باشد که در پایان عملیات و ارائه صورت های مالی به مجمع عمومی شرکت، سود دیده شود یعنی ترسیم اهداف و اجرای برنامه ها به گونه ای باشد که شرکت به سود مناسب برسد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری با بیان این مطلب در آیین معرفی «احمد صفر زاده» معاون فنی جدید بیمه ایران که با حضور معاونین مدیر عامل و مدیران فنی شرکت برگزار شد، از زحمات محمد زاهد نیا معاون فنی سابق بیمه ایران تشکر و قدردانی کرد وگفت: درک هویت واقعی بیمه ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به عنوان اولین و مهمترین موضوع شرکت در نظر گرفته شود و نسبت به آن مسئول باشیم تا به هویتی که حق شرکت است برسیم .
بختیاری، نام بیمه ایران را نامی با اعتبار و اصیل دانست که درطول حدود یک سده فعالیتش، توفیقات وافتخارات زیادی برای کشور و صنعت بیمه آفریده است و افزود: بیمه ایران زیر بنای اصلی صنعت بیمه کشوراست و درحال حاضر مفاهیمی بزرگتر از پرتفو و مسائل مالی در آن مطرح شده که همان مفهوم تعهد و اصالت است که باید از آنها پاسداری کرد. به همین جهت بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه در غرب آسیا، نقشی تعیین کننده در منطقه دارد و نباید بدون قواعد حرفه ای و توجه به مسائل تخصصی اداره شود.
وی گفت: بیمه ایران علاوه بر تکالیف ومسئولیت های اجتماعی باید به امور بیمه ای وماموریت های سازمانی که در شرکت‌های بیمه جاری است، از جمله صدور بیمه نامه ، وصول حق بیمه، پرداخت خسارت وسایر موارد دیگر نیز بپردازد. شخصیتی مانند بیمه ایران به جهت اجتماعی کارکرد وسیع تری نسبت به سایر شرکت های بیمه دارد. بیمه ایران باید به عنوان لیدر بازار بیمه کشور در نوآوری وتولید بیمه نامه های جدید نقش مهمی داشته باشد. از این رو، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که وقتی با دیجیتالی شدن و هوش مصنوعی مواجه شدیم بتوانیم توانایی سازگاری با سطح زندگی مردم، تمایلات و انتظارات آنها را داشته باشیم .
بختیاری ارائه روش های سنتی را هم سطح انتظارات مردم وجامعه ندانست وتصریح کرد: رویکرد مهم در این زمینه این است که علی رغم کارهای خوبی که در سالهای گذشته اتفاق افتاده، اما بر اساس تمایلات و انتظارات مردم باید طرح های بهتری را در جهت تسهیل خدمت رسانی وبهره مندی مردم از خدمات خود فراهم کنیم. از سوی دیگر باید با خلاقیت ونوآوری به سمت ایجاد خدمات و محصولاتی که کارکرد اساسی در زندگی مردم داشته باشند برویم؛ خلق این محصولات وارائه خدمات باید بسیار دقیق و منظم و بر اساس سیستم های جدید باشد.
وی توجه به حوزه های مالی واقتصادی را مهم دانست و ادامه داد: برای تقویت این حوزه ها همواره نیاز به برنامه ریزی داریم، اما فراموش نکنیم که بیمه ایران بزرگترین شبکه ارتباطی خدمت‌رسانی را در کشور دارد بنابراین، هدف گذاری ما تنظیم چارچوب ها، برای رسیدن به شبکه فروش کارآمد وپویا است؛ چرا که وقتی بهترین طراح و محصول بیمه ای را داشته باشیم، این بخش فروش است که باید آن را عرضه کند و با دیجتالی کردن صدور بیمه نامه ها و ایجاد شبکه فروش هوشمند، نتایج بهتری خواهیم گرفت .
بختیاری، در خصوص نقش بیمه ایران در بازار بیمه نیز گفت: بیمه ایران به عنوان یک موسسه دولتی و بر اساس سیاست های کلی کشور برای صیانت از اهداف بالادستی حرکت می کند اما این به معنای از دست دادن بازار و دوری از اصول رقابت نیست، سهم بازار را نباید به راحتی از دست بدهیم. جهت گیری وسیاست کلان بیمه ایران، هم افزایی با بخش خصوصی برای بزرگ کردن بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است .
مدیر عامل بیمه ایران، در پایان از زحمات تمامی کسانی که از بدو تاسیس بیمه ایران در آن زحمات زیادی کشیده اند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در پایان دوره مدیریت خود بتواند آن را به بهترین شکل ممکن به نسل بعدی انتقال دهد.
احمد صفرزاده، معاون فنی جدید بیمه ایران نیز در سخنانی کوتاه، خود را فرزند بیمه ایران خواند و اظهار کرد: من برای ادای دین و تکلیف خود به این شرکت برگشتم وامیدوارم بتوانیم با همدلی و همفکری به صورت یک تیم در حوزه های مختلف گام های موثری برای شرکت و در جهت تحقق آنچه که به عنوان شعار جدید شرکت بیمه ایران، «پاک» خوانده شده است، برداریم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.