صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / در تعطیلی های کرونا باید مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند
در تعطیلی های کرونا باید مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند

برخورد با واحدهاي صنفي متخلف در اجراي محدوديت‌ها

در تعطیلی های کرونا باید مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند

کسب و کار نیوز- رئيس اتاق اصناف تهران در خصوص تعطيلي اصناف به جهت کنترل و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا گفت: پيشنهاد ما اين بود که به جز اصناف، بانک‌ها، بيمه و مابقي مراکز مرتبط با صنوف هم تعطيل باشند که مورد قبول واقع نشد.


به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: وقتی اصناف تعطیل میکنند، اما بانک و تامین اجتماعی و دارایی باز باشند، صاحبان اصناف برای انجام کارهای خود به این مراکز می روند و عملا باز هم قرنطینه به درستی اجرا نمی شود.

وی در ادامه بیان داشت: ما باید به مردم آگاهی بدهیم تا دستورالعمل های بهداشتی گفته شده را رعایت کنند اما تنها با تعطیلی اصناف مشکل حل نمیشود مابقی مراکز هم باید تعطیل باشند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: پیشنهاد ما این بود که به جز اصناف، بانکها ، بیمه و مابقی مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند که مورد قبول واقع نشدنوده فراهانی بیان کرد: مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ باید تعطیل باشند و در خصوص باز بودن اصناف در شرایط کرونایی به ۶۰۰ واحد صنفی اخطار داده شده است و بعد از اخطار دوم به ناچار باید پلمب کنیم. امیدوارم بعد از تذکر نیاز به برخورد قهریه نباشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.