صفحه اصلی / اصناف / لزوم واردات مواد اولیه در راستای مانع زدایی از تولید
لزوم واردات مواد اولیه در راستای مانع زدایی از تولید

همه درد توليدکنندگان، بی توجهی به توليد است

لزوم واردات مواد اولیه در راستای مانع زدایی از تولید

کسب و کار نیوز- رئيس اتحاديه کفاشان دست دوز تهران با تاکيد بر ضرورت توجه به ماهيت شعار سال مبني بر توليد، پشتيباني و رفع موانع بيان داشت: شعار سال که رهبر معظم آن را با تيتر «توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها» براي سال ۱۴۰۰ انتخاب نمودند داراي سه بخش بسيار مهم و حياتي است که مهمترين الويت آن توليد است.
به گزارش کسب و کار نیوز ، رسول شجری گفت: اگر به بخش تولید در کشور اهمیت واقعی و اصولی داده شود تمامی مشکلات اقتصادی و رنج بیکاری و بی پولی و نقدینگی در کشور کاملا از بین خواهد رفت. همه درد تولیدکنندگان از بی توجهی به تولید در کشور است. وی در ادامه تاکید کرد: اگر تولیدکنندگان تنها به عشق تولید و رشد اقتصادی کشورشان در بدترین شرایط حاضرند بدون امکانات کار کنند و مدیران شهرک های صنعتی نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات تجمیع می کنند باید از سوی دولت حمایت شوند و در صورت نیاز امکانات بدهند. بدون امکانات، فقط هزینه هایی که تولیدکنندگان متحمل می گردند مانند یخ آب می شود.
شجری با تاکید بر اهمیت حمایت از شهرک های صنعتی افزود: در حال حاضر شهرک های صنعتی حمایت نمی شوند، سرمایه تولیدکنندگان هدر می شود؛ پس در سال جدید با توجه به پیام مقام معظم رهبری، پشتیبانی از تولید نقش خود را نشان می دهد و وظیفه دولت کاملاً آشکار می شود.
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران با بیان اینکه بخش سوم شعار سال مانع زدایی ها، تصریح کرد: برای تولید کفش باید مواد اولیه تامین باشد. برخی از انواع مواد اولیه نیاز به مواد اولیه پیش تولید دارند که بی شک در کشور بعضی از آنها وجود ندارد و باید وارد شود؛ اما راه واردات کاملاً برای ورود این مواد بسته است. تولید بدون این مواد امکان پذیر نیست. برنامه ها و شعارها جایی عملی می شود که شرایط فراهم باشد. وی در بحث مانع زدایی از حوزه تولید کفش افزود: باید برای واردات مواد اولیه تولید کفش از خبرگان و کارشناسان این حوزه کمک گرفت که قطعاً میان اعضاء اتحادیه هستند. استفاده از کارشناسان در این زمینه از هدر رفت ارز مورد استفاده و تسریع در واردات این مواد کمک شایانی می کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.