صفحه اصلی / اصناف / مردم در خرید مرغ رعایت کنند
مردم در خرید مرغ رعایت کنند

نقش مرغداری‌ها در عدم توزیع مرغ

مردم در خرید مرغ رعایت کنند

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود ٨٠ درصد بهتر شده است و در سطح شهر اهواز، عرضه مرغ با کمبود خاصی مواجه نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت قیمت مرغ در بازار نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است و اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده به ٢۴ هزار و ٩٠٠ تومان رسیده است.

وی گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود ٨٠ درصد بهتر شده است و در سطح شهر اهواز، عرضه مرغ با کمبود خاصی مواجه نیست. رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز با اشاره به ممنوع بودن فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی شده، افزود: فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی توسط فروشندگان کاهش یافته است؛ فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی به غیر از کارخانه‌های بزرگ، از طرف مقامات قضایی برای خرده‌فروشان ممنوع شده است و فروشنده تنها به درخواست خریدار می‌تواند مرغ را قطعه‌بندی کند.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: امید است با رعایت مردم برای خرید مرغ، کمبود در بازار رفع شود؛ نمی‌گوییم که مردم مرغ نخرند اما مرغ را به صورت روزانه و به مقدار نیاز خریداری کنند تا در بازار با کمبود عرضه مواجه نشوند.

وی با اشاره به وضعیت بازار مرغ در دیگر استان‌ها عنوان کرد: در استان‌های همجوار خوزستان هر چند مرغداری‌های زیادی دارند، اما قیمت مرغ نسبت به شهر اهواز بیشتر است. رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز گفت: علاوه بر توزیع‌کنندگان مرغ، به نظر می‌رسد که خود مرغداری‌ها نیز در عدم توزیع مرغ در بازار دست داشته‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.