صفحه اصلی / اصناف / آثار منفی افزایش نرخ خوراک شرکتهای تولیدی باید خنثی شود
آثار منفی افزایش نرخ خوراک شرکتهای تولیدی باید خنثی شود

رئیس سازمان بورس:

آثار منفی افزایش نرخ خوراک شرکتهای تولیدی باید خنثی شود

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس بودجه امسال،افزایشی در نرخ خوراک شرکت‌های تولیدی پیش بینی شده که درخواست دادیم این موضوع به صورت تدریجی اجرایی شود تا آثار منفی در پی نداشته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدعلی دهقان دهنوی گفت: نکات مثبت خوبی در بودجه ۱۴۰۰ وجود دارد، مانند معافیت مالیات انتقال دارایی به ابزارها و نهادهای مالی که می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای توسعه نهادها، ابزارهای مالی و صندوق پروژه‌ها باشد. وی افزود: همچنین در این بودجه اجازه سرمایه‌گذاری به بانک‌ها داده شده و این موضوع می‌تواند قدمی مثبت در جهت رونق بازار سرمایه باشد.

دهقان دهنوی تصریح کرد: همچنین نکات قابل تأملی هم در بحث بودجه سال جاری وجود دارد، مانند حجم بالای انتشار اوراق که باید با کنترل بازار باز بانک مرکزی و نرخ‌های سود باشد تا تأثیر منفی بر بازار نگذارد. افزایشی هم در نرخ خوراک شرکت‌های تولیدی پیش بینی شده که درخواست دادیم این موضوع به صورت تدریجی اجرایی شود تا آثار منفی در پی نداشته باشد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: در این نشست ضمن استماع نکات و ملاحظات نماینده‌ها به راهکارهای خوبی برای کمک به بازار سرمایه و رونق این بازار دست یافتیم، بخشی از این رونق می‌تواند به اجرای خوب قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کمک کند و ما حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.