صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز نوآوری نکسترا
بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز نوآوری نکسترا

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز نوآوری نکسترا

مرکز نوآوری نکسترا واقع در پردیس فنی دانشگاه تهران ارائه دهنده سه خدمت اصلی از جمله شتابدهنده تخصصی (در حوزه های شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، امنیت سایبری، مخابرات و بلاکچین) استارتاپ استودیو و فضای کار اشتراکی به استارتاپ ها و اکوسیستم کارآفرینی است.

مجموعه نکسترا  میزبان سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جهمور در روز یکشنبه مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بود.

 

ضمن خوش آمدگویی تیم اجرایی نکسترا از جناب آقای دکتر سورنا ستاری، خلاصه جامعی از دستاوردها، فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام این مجموعه توسط جناب آقای دکتر آصف کریمی مدیرعامل نکسترا، به ایشان ارائه گشت.

 

بازدید از استارتاپ‌های سرمایه گذاری شده نکسترا

در بازدید ایشان از دپارتمان شتاب دهنده نکسترا ملاقات و گفتگو با استارتاپ های شتابدهی و سرمایه گذاری شده نکسترا صورت گرفت.

سایمو

از جمله استارتاپ هایی که مورد توجه و استقبال ایشان قرار گرفت استارتاپ سایمو فعال در صنعت مد و پوشاک ارائه دهنده پرو آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی است. در این ملاقات افراد تیم به معرفی ایده و دستاورهای خود پرداختند.

 

فیاتک

استارتاپ فیاتک فعال در حوزه دیتاستنر هوشمند از دیگر استارتاپ‌های مورد توجه آقای ستاری و هیات همراه ایشان بودند. این استارتاپ موفق به جذب سرمایه راند A شده است.

رسمی آنلاین

از دیگر استارتاپ های مورد استقبال ایشان، استارتاپ رسمی آنلاین بود. در این ملاقات تیم رسمی آنلاین نیز به بیان شرح خدمات خود و فعالیت به عنوان یک استارتاپ پر متقاضی در بازار پرداختند.

 

در ادامه ایشان به بازدید از دپارتمان فضای کار اشتراکی نکسترا و استارتاپ های مستقر در آن پرداختند.

باعث خرسندی است که مرکز نوآوری نکسترا افتخار میزبانی معاونت محترم ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر سورنا ستاری را در مجموعه خود داشت. ابراز همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  با پردیس فنی و مراکز مستقر در آن نویدبخش اتفاقات خوب در آینده نه چندان دور برای استارتاپ های تحت حمایت این مراکز خواهد بود.

 

شقایق سخته

مدیر بازاریابی مرکز نوآوری نکسترا

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.