صفحه اصلی / اصناف / بازار / انتخاب بهترین شرکت حسابداری در رشت
انتخاب بهترین شرکت حسابداری در رشت

انتخاب بهترین شرکت حسابداری در رشت

کسب و کار نیوز- اگر کسب و کاری در شهر رشت دارید و می خواهید در آن موفق شوید، باید حساب و کتابتان دقیق باشد. در صورتی که اطلاعات کافی از فنون و روش های حسابداری ندارید، پیشنهاد می کنیم از یک موسسه یا شرکت حسابداری در رشت کمک بگیرید. تعداد زیادی از این شرکت ها و موسسات وجود دارند که به ارائه خدمات مالی و حسابداری می پردازند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، اما چگونه می توان به هر شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند اعتماد کرد؟ پس از خواندن این مقاله با اطمینان خاطر بیشتری خواهید توانست، یک شرکت حسابداری در رشت را انتخاب کنید.

ویژگی های بهترین شرکت حسابداری در رشت

۱- علاوه بر انجام قرارداد در موعد مقرر، به راهنمایی های رایگان خود برای مسائل جزئی ادامه می دهد.

۲- می تواند بهترین راهکارها را برای سیستم حسابداری کسب و کار پیاده سازی کند و با تسلط و به صورت قانونی به هرگونه سوالی پاسخ دهد.

۳- اطلاعات مالی کسب و کار را در اختیار افراد بیگانه قرار نمی دهد و به صورت محرمانه نزد خود نگه می دارد.

۴- چگونگی دفاع از اسناد مالی ارائه شده به اداره مالیات و دیگر مراجع قانونی را به خوبی می داند.

۵- برای کاهش جریمه های احتمالی به خوبی می تواند از راهکارهای قانونی استفاده کند.

۶- دارای مهارت ارتباط عمومی و جمعی است و وسعت ارتباطات او تنها به کسب و کارهایی که با آن قرارداد دارد محدود نمی شود.

۷- می توان از طریق نهادهای قانونی حسابداری ایران، شهرت و اعتبارش را استعلام و بررسی نمود.

۸- اظهارنامه های مالیاتی مشتریان را با کمترین ایراد و اشکال تحویل اداره امور مالیاتی می دهد.

۹- امور مالی کسب و کار را در کوتاهترین زمان انجام می دهد.

۱۰- تلاش می کند تا با کمترین ابهام و اشکال وظایف ذکر شده در قرارداد خود را تکمیل نماید.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب شرکت حسابداری در رشت

تعداد شرکت ها و موسسات حسابداری در رشت بسیار زیاد هستند و همه آن ها خدمات مالیاتی، مالی، حسابداری و غیره ارائه می نمایند. اما برای اینکه با اطمینان خاطر امور حسابداری کسب و کار خود را به آن ها بسپارید، لازم است تا یک سری فاکتورها را در نظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

سابقه کار

در هنگام انتخاب شرکت حسابداری در رشت، حتما به سابقه فعالیت های او توجه کنید. شرکت هایی که دارای سابقه درخشان هستند و رزومه کاری قوی دارند، کمترین دردسر را خواهند داشت و بیشترین منفعت را برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

رعایت اخلاق حرفه ای

یک شرکت حسابداری در رشت باید دارای منشور اخلاقی و چارچوب رسمی و معین باشد. همین امر سبب می شود که کارکنان آن اخلاق مدار بوده و خود را ملزم به رعایت این منشور اخلاقی بدانند. همچنین مشتریان با آگاهی از حسن نیت آن ها به راحتی می توانند به ایشان اعتماد کنند و از پیشنهادات و راهکارهای آن ها در امور مالی و حسابداری بهره ببرند.

نگرش چند بعدی

یک موسسه حسابداری در رشت باید دارای نگرش چند بعدی باشد تا در هر شرایط و موقعیت، عوامل مختلف را مد نظر قرار دهد و بتواند سریع ترین، آسان ترین و اقتصادی ترین راهکارها را ارائه نماید. هنگامی که به همه فاکتورها توجه شود، راه حل های ارائه شده، دقیق تر خواهد بود.

ابتکار و خلاقیت

اگر شرکت حسابداری، دارای ابتکار و خلاقیت باشد، می تواند در شرایط و موقعیت های دشوار، به یاری کسب و کار بشتابد و مانع از اختلال در روند فعالیت های آن شود.

نیروی انسانی ماهر

نیروی ماهر، باتجربه و متخصص، نقش تعیین کننده ای در کیفیت خدمات شرکت حسابداری در رشت دارد. اگر کارمندان این شرکت آموزش دیده و حرفه ای باشند، به طور حتم خدمات حسابداری مطلوب تری به مشتریان خود ارائه می کنند.

انعطاف پذیری

اگر موسسه حسابداری دارای ماهیتی انعطاف پذیر و پویا باشد، می تواند خود را با موقعیت های مختلف و تغییرات ناگهانی در کوتاهترین زمان وفق دهد و خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان بگذارد.

کار تیمی

از عوامل تاثیرگذار در انتخاب شرکت حسابداری در رشت، کار تیمی اعضای آن است. اگر بین کارکنان این شرکت، همکاری و هماهنگی مطلوبی برقرار باشد و بتوانند این کار تیمی را هنگام ارائه خدمات به مشتریان خود نیز حفظ کنند، آن گاه می توان با آسودگی خاطر بیشتری امور مالی و حسابداری کسب و کار را به آن ها سپرد. کار تیمی در بین اعضای موسسه حسابداری، موجب تقسیم کار عادلانه شده و هر یک از اعضا وظایف خود را به بهترین شکل انجام می دهند. در غیر اینصورت امکان بروز اختلاف و ناهماهنگی در طول مدت قرارداد وجود خواهد داشت.

وقت شناسی

موسسات حسابداری که زمان بندی دقیقی دارند و قراردادهای خود را در زمان مشخص شده در قرارداد به پایان می رسانند، گزینه های مناسب تری برای رسیدگی به امور مالی و حسابداری کسب و کار شما خواهند بود. زیرا موجب می شوند تا هیچگونه وقفه ای در فعالیت های کسب و کار ایجاد نشود و هزینه های مالی کاهش یابد.

وسعت خدمات

هرچه شرکت حسابداری در رشت، تنوع خدمات بیشتری داشته باشد و در زمینه های مختلف مالی و حسابداری فعالیت نماید، گزینه مناسب تری برای کسب و کار شما خواهد بود. زیرا دیگر لازم نیست برای هر یک از خدمات مورد نیاز، به شرکت های مختلف مراجعه کنید و همین امر موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد.

کلام آخر

کسب و کارهای مختلف برای سروسامان دادن به امور مالی خود باید یک شرکت معتبر حسابداری برای رسیدگی به این امور انتخاب کنند. اما انتخاب شرکت حسابداری در رشت، مستلزم رعایت نکاتی است که تلاش کردیم در این مقاله به آن ها اشاره کنیم. موسسه حسابداری رهنما با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه حسابداری و حسابرسی، خدماتی چون انجام امور مالی و حسابداری به صورت نیمه و وقت و تمام وقت، آموزش تخصصی حسابداری برای کارکنان به صورت عملی، اصلاح حساب‌های مالی، تهیه صورت‌های مالی مختلف، بستن حساب ها، کدینگ حسابداری بر اساس نیاز مشتری، نصب و راه اندازی بهترین نرم افزارهای حسابداری و بسیاری خدمات دیگر را به مشتریان خود ارائه می نماید.  برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در امور مالی، مالیاتی و حسابداری خود با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.