صفحه اصلی / اسلایدر / چرا مردم از میوه‌های تنظیم بازار عید امسال استقبال نکردند؟
چرا مردم از میوه‌های تنظیم بازار عید امسال استقبال نکردند؟

چرا مردم از میوه‌های تنظیم بازار عید امسال استقبال نکردند؟

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: امسال به این دلیل که حتی قیمت میوه‌های تنظیم بازاری بالا بود، استقبالی از سوی مردم برای خرید این میوه‌ها وجود نداشت؛ میوه‌های تنظیم بازار نسبت به سال گذشته قیمت بسیار بیشتری داشتند و امسال قیمت میوه تنظیم بازار تفاوت آن چنانی با میوه بازار آزاد نداشت.

به گزارش کسب و کار نیوز ، عبدالرضا جمالی‌پور در خصوص وضعیت بازار میوه در اهواز در تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: میدان میوه و تره بار اهواز از ۲۹ اسفندماه تا ۲ فروردین‌ماه تعطیل بوده است و بار میوه به اهواز وارد نشد و هنوز نیز بازارها فعال نشده‌اند. وی گفت: در حال حاضر در بازار میوه، قیمت موز افت شدیدی داشته است و قیمت آن در میدان تره بار اهواز به هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار، خرما و حلوافروشی اهواز با اشاره به اینکه هر ساله اوج فروش میوه شب عید از ۲۷ تا ۲۹ اسفندماه است، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال، قیمت میوه در بازار افزایش نداشته است و هنوز میوه‌های لوکس و درجه یک به بازار نرسیده است. فصل میوه‌های زمستانی نیز به اتمام رسیده است و میوه‌های موجود در بازار، سردخانه‌ای هستند. جمالی‌پور در خصوص قیمت میوه‌ها افزود: افزایش یا کاهش قیمت میوه‌ها در بازار، بستگی به عرضه از سوی سردخانه‌ها دارد که میزان عرضه و قیمت آن‌ها چقدر باشد.

وی در خصوص عدم استقبال مردم از خرید میوه‌های تنظیم بازار گفت: امسال به این دلیل که حتی قیمت میوه‌های تنظیم بازاری بالا بود، استقبالی از سوی مردم برای خرید این میوه‌ها وجود نداشت؛ میوه‌های تنظیم بازار نسبت به سال گذشته قیمت بسیار بیشتری داشتند و امسال قیمت میوه تنظیم بازار تفاوت آن چنانی با میوه بازار آزاد نداشت.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار، خرما و حلوا فروشی اهواز با اشاره به قیمت میوه‌ها در میدان و بازار اهواز افزود: هر کیلوگرم موز در میدان تره‌بار ۳۰ هزار تومان و در بازار ۳۹ هزار تومان، خیار در میدان تره‌بار ۷ هزار تومان و در بازار ۹ هزار تومان، نارنگی در میدان تره‌بار ۲۰ هزار تومان و در بازار ۲۶ هزار تومان، پیاز در میدان تره‌بار ۳ هزار تومان و در بازار ۴ تا ۵ هزار تومان، گوجه در میدان تره‌بار ۴ هزار تومان و در بازار ۵ هزار تومان، بادمجان در میدان تره‌بار ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در بازار ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زرد در میدان تره‌بار ۱۳ هزار تومان و در بازار ۱۷ هزار تومان، سیب قرمز در میدان تره‌بار ۱۱ هزار تومان و در بازار ۱۴ هزار تومان، پرتقال درجه یک ممتاز شمال در میدان تره‌بار ۱۴ هزار تومان و در بازار ۱۸ هزارتومان، پرتقال والنسیا در میدان تره‌بار ۲۰ هزار تومان و در بازار ۲۶ هزار تومان و توت فرنگی نیز در میدان تره‌بار ۳۵ هزار تومان و در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.