صفحه اصلی / اسلایدر / افزایش ۱۸ درصدی بستری‌های کرونا در تهران
افزایش ۱۸ درصدی بستری‌های کرونا در تهران

افزایش ۱۸ درصدی بستری‌های کرونا در تهران

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران از افزایش ۱۸ درصد افزایش بار بستری مبتلایان کرونا در تهران خبر داد و گفت: متاسفانه تعداد ورودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای استان تهران درباره وضعیت بیماری کرونا در این استان گفت: متاسفانه از هفته گذشته تاکنون ۱۸ درصد افزایش بار بستری داشتیم که این نگران‌کننده است. گرچه در اسفند ماه روند مرگ و میرمان نسبت به بهمن ماه کمتر بود، اما به هر حال این افزایش در بستری را داشتیم که نگران‌کننده است.

وی گفت: این افزایش بستری به افزایش تراکم جمعیتی و کاهش رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی منتسب می‌شود که طی یک هفته اخیر در تهران رخ داده و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: این افزایش بستری در کل بوده است و در سن خاصی نبوده است. در عین حال متاسفانه تعداد ورودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.

توکلی درباره مجاز بودن سفر به شهرهای زرد و آبی و احتمال سفر تهرانی‌ها در تعطیلات نوروز توضیح داد: به دلیل اینکه تهرانی‌ها معمولا به همه نقاط کشور سفر می‌کنند، اگر در تعطیلات هم سفر کنند و حجم زیادی از سفر را داشته باشیم، متاسفانه در هفته سوم فروردین احتمالا آلودگی در شهرهای مختلف تهران وجود دارد و بر همین اساس درباره هفته سوم و چهارم فروردین ماه در تهران هشدار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: خواسته وزارت بهداشت و ستاد استانی این بوده که مردم در خانه بمانند و مسافرت نکنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.