جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰ راه اندازی شد

جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰ راه اندازی شد

سامانه جشنواره مجازی صنوف (e-sonoof.ir) توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با همکاری دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌ های صنفی کشور رسماً راه‌اندازی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به اطلاع فروشگاه‌ های اینترنتی دارای سکوی فروش (پلتفرم‌ ها) می ‌رساند با عنایت به مشکلات و محدودیت ‌های ناشی از بیماری کرونا و در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در انجام تکالیف ذاتی و قانونی خود مبنی بر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیکی، با همکاری دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان ‌های صنفی کشور اقدام به طراحی و پیاده ‌سازی سامانه ای-صنوف (e-sonoof.ir) به منظور تسریع و تسهیل در اتصال واحدهای صنفی سنتی به فروشگاه ‌های اینترنتی دارای سکوی فروش نموده است.

در این سامانه، ضمن نمایش و معرفی فروشگاه ‌های اینترنتی عضو برای واحدهای صنفی و عموم مردم، امکان انتخاب و اتصال واحدهای صنفی مشارکت ‌کننده به فروشگاه ‌های اینترنتی مذکور وجود دارد. همچنین امکان جستجو و انتخاب گروهی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر بر اساس نام واحد، رسته فعالیت، استان، شهرستان و یا بخشی از نشانی وجود داشته و فروشگاه ‌های اینترنتی مذکور می‌ توانند متن پیامک معرفی مورد نظر خود را پس از تأیید کارشناسان سامانه، از طریق پنل پیامکی سامانه به واحدهای صنفی مورد نظر ارسال نمایند.

شرایط فروشگاه‌ های اینترنتی برای شرکت در جشنواره به شرح ذیل می باشد:

– رعایت مقررات عمومی از جمله قانون تجارت الکترونیکی، آیین‌ نامه‌ها و دستورالعمل‌ های مربوط و همچنین شیوه‌ نامه‌های بهداشتی مرتبط با بسته ‌بندی و ارسال سفارشات

– دارا بودن سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا/ خدمت توسط واحدهای صنفی شامل هر یک از انواع سکوهای درج آگهی، غرفه ‌سازی یا فروشگاه ‌سازی

– ایجاد صفحه ویژه (Landing) برای واحدهای صنفی معرفی‌ شده از جشنواره مجازی

– نمایش بنرهای مناسبتی جشنواره در صفحه اول فروشگاه (از جمله بنر جشنواره نوروز ۱۴۰۰)

– تخفیف حداقل ۲۰ درصدی در کمیسیون فروش اینترنتی برای واحدهای صنفی معرفی‌ شده از جشنواره مجازی

توجه ۱: نوع سکو و خدمات قابل ارائه به واحدهای صنفی و نشانی صفحه ویژه هنگام ثبت‌نام در سامانه جشنواره تعیین و توسط کارشناسان سامانه بررسی خواهد شد.

توجه ۲: ثبت ‌نام و ورود فروشگاه‌ های اینترنتی به سامانه با نام کاربری و رمز عبور سامانه نماد اعتماد الکترونیکی امکان‌پذیر بوده و اولین ورود به همراه تکمیل اطلاعات مورد نیاز در کارپوشه، به منزله ثبت‌ نام خواهد بود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر، با پشتیبانی سامانه اینماد تماس حاصل نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.