صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب

بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هم‌وطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز، در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت فعالیت خود، قرار می‌دهد.

براین اساس، هم‌میهنان و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب و با بهره‌گیری از خدماتی هم‌چون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک، نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام نمایند.

یادآور می‌شود؛ تاریخ انقضای کارت‌های بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال ۱۴۰۰ و به‌مدت یک‌سال تمدید خواهد شد.

مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ به‌صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۸۰ درصدی معاملات اوراق تسهیلات مسکن

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن یا همان اوراق …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *