صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد
ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد
cafe sarmaye

همراه با حضور سرمایه گذاران خارجی

ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس آغاز شد و تا 18 فروردین ‌ماه سال 1400 ادامه دارد. در این دوره از کافه سرمایه کشورهایی از قاره‌های آسیا و آفریقا شرکت دارند و امکان سرمایه‌گذاری آنها بر روی استارتاپ‌های ایرانی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، کافه سرمایه یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس است. این رویداد فرصتی ویژه برای صاحبان شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران به‌شمار می‌رود. شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در نمایشگاه با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آن‌ها ترتیب داده خواهد شد.

سرمایه‌گذاران و فعالان زیست بوم استارتاپی کشورهای ترکیه،کنیا، نیجریه و امارات، با همکاری‌های به عمل انجام شده در کافه سرمایه اینوتکس ۲۰۲۱ حضور خواهند داشت. هدف از مشارکت آنها در این رویداد سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌های ایرانی و کمک به توسعه بازار بین‌المللی آنهاست.

کافه سرمایه اینوتکس با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال ۹۷، هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال ۹۸ و نیز ۱۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در سال ۹۹ از جمله بخش‌های جذاب این نمایشگاه برای فعالان زیست بوم است.

 علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در رویداد کافه سرمایه در اینوتکس ۲۰۲۱ تا تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق سایت اینوتکس به نشانی www.inotex.com اقدام به ثبت نام کنند. استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از کارگاه‌های ویژه سرمایه‌گذاری این رویداد نیز بهره‌مند شوند.

دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در تاریخ ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور کلیه بازیگران زیست بوم نوآوی و فناوری کشور به صورت حضوری در ناحیه نوآوری پردیس و همینطور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.