صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۰
نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۰

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۰

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در سال ۱۴۰۰ ( Source ) چه تغییراتی کرده است؟ آیا در سال ۱۴۰۰ نیز نمونه سوالات آیین نامه مانند سال ۹۹ است یا با تغییراتی همراه است؟ آیا تفاوتی در برگزاری آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی ۱۴۰۰ خواهم داشت یا خیر؟ و درنهایت چگونه بار اول در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی قبول شویم؟ به همه این سوال ها در این مطلب پاسخ می دهیم.

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۰

با ورود به قرن جدید یعنی سال ۱۴۰۰ احتمالا باید شاهد برخی از تغییرات در نمونه سوالات آیین نامه و شیوه برگزاری آزمون آیین نامه اصلی باشیم اما تا الان که این مطلب درحال انتشار است گزارش جدیدی از تغییر نمونه سوالات آیین نامه داده نشده است. بنابراین احتمالا باید در سال ۱۴۰۰ نیز مانند سال های ۹۹ ، ۹۸ نمونه سوالات بدون تغییر ببینیم.

همین طور که همواره متقاضیان گواهینامه رانندگی را به خواندن نمونه سوالات آیین نامه برای قبولی ۱۰۰ درصد تشویق می کنیم ، در سال ۱۴۰۰ نیز همین روند را توصیه می کنیم. یکی از بهترین منابع برای خواندن نمونه سوال ها ، بسته طلایی وب سایت questions-driving-regulations.com می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما با مراجعه به سایت ذکر شده و دانلود بسته طلایی این وب سایت خود را برای قبولی در امتحان اصلی آیین نامه آماده نمایید.

شاید این سوال مطرح شود که با ورود به سال ۱۴۰۰ آیا همچنان خواندن بسته طلایی پیشنهاد می شود؟

بله ، همین طور که در ابتدای این متن نیز ذکر شد گزارش جدیدی از تغییر نمونه سوالات و یا منابع آموزشی آیین نامه رانندگی داده نشده است و متقاضیان موظف هستند همچون گذشته و به شیوه گذشته کتاب و جزوات و هر آنچه از نمونه سوالات آیین نامه دارند را بخوانند و خود برای آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی آماده کنند.

آیا تفاوتی در برگزاری آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۰ خواهیم داشت؟

اگر یادتان باشد در سال های گذشته ، آزمون آیین نامه تستی و کتبی به صورت دو مرحله ای برگزاری می شد. یعنی متقاضیان باید ابتدا در آزمون آیین نامه مقدماتی شرکت می کردند و اگر نمره قبولی را می گرفتند واجد شرایط برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی بودند.

این دو آزمون توسط مدرس آیین نامه و افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شد. البته که از نظر ماهیت نمونه سوال و خود آزمون تغییر چندانی نداشتند اما در هر صورت آزمون تستی به صورت دو مرحله ای بود و یک آزمون نیز همان امتحان عملی یا امتحان شهری رانندگی بود.

اما کمی بعد تر آزمون مقدماتی حذف شد که مخالفان و موافقان خاص خود را داشت. عده ای می گفتند نباید آزمون مقدماتی حذف شود و با وجود دو آزمون کتبی ، هنرجویان تسلط بیشتری بر مباحث آیین نامه خواهند داشت و مطالعه بیشتری می کنند. اما عده دیگری معتقد بودند این دو آزمون شبیه هم هستد و لزومی به برگزاری دو آزمون شبیه به هم وجود ندارد.

به هرحال تصمیم گرفته شد که آزمون آیین نامه مقدماتی حذف شود.

اما در سال ۱۴۰۰ نیز بنظر می رسد قرار نیست تغییر دیگری در شیوه برگزاری آزمون آیین نامه بوجود بیاید. و همان تک آزمون آیین نامه اصلی برای سنجش میزان توانایی متقاضیان از مباحث آیین نامه اخذ خواهد شد.

پس همینطور که نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۰ تغییری نخواهد کرد ، شیوه برگزاری آزمون آیین نامه اصلی نیز تغییری نکرده است. اما در کمی جلوتر به شما خواهم گفت که در سال ۱۴۰۰ چگونه بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول شویم؟

راز قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۰

اگر به دنبال راز قبولی سریع در آزمون هستید باید از افرادی بپرسید که خودشان تجربه قبولی در بار اول در امتحان را داشته اند. براساس تجربیاتی که دیگران داشته اند بهترین و کارآمدترین روش جهت قبولی آسان و با بار اول خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب است.

نمونه سوالات آیین نامه ویرایش جدید ۱۴۰۰ را دانلود کنید و آن را پرینت بگیرید و چند بار قبل از اینکه روز آزمون فرا برسد آنها را با جواب های صحیح بخوانید. خواندن کتاب آیین نامه و جزوات آموزشی نیز فراموش نشود.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.