صفحه اصلی / اسلایدر / ریزش ۲۹۹۸ واحدی شاخص کل در ۱۵ دقیقه ابتدایی معاملات
ریزش ۲۹۹۸ واحدی شاخص کل در ۱۵ دقیقه ابتدایی معاملات

ریزش ۲۹۹۸ واحدی شاخص کل در ۱۵ دقیقه ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۴هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به بیش از چهار هزار و ۶۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش اپال، دی و خساپا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام فرآوری معدنی اپال کانی حدود ۱۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید وسپهر، برکت و غگیلا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۶۰میلیارد تومان (۸۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۹۰میلیارد تومان (۱۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۶۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش بیش از ۳۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۴۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۹درصد از ۶هزار و ۱۵۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۵۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.