صفحه اصلی / اسلایدر / تحمیل میلیاردها تومان “رب‌گوجه” به مردم در ازای خرید روغن
تحمیل میلیاردها تومان “رب‌گوجه” به مردم در ازای خرید روغن

تحمیل میلیاردها تومان “رب‌گوجه” به مردم در ازای خرید روغن

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق در واردات اولیه و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت‌های بزرگ در توزیع نامناسب و ایجاد کمبود کاذب برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، به وجود آمده بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدکمال سودمند با اشاره به وضعیت روغن خوراکی در آستانه عید نوروز در بازار اظهار کرد: کمبود روغن در ماه‌های اخیر، تصنعی و کاذب بود و اگر توزیع روغن به همین روال که در حال انجام است ادامه پیدا کند، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق در واردات اولیه و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت‌های بزرگ در توزیع نامناسب و ایجاد کمبود کاذب برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، به وجود آمده بود.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: در ماه‌های گذشته میلیاردها تومان تن ماهی و رب گوجه به واسطه خرید روغن به مردم تحمیل شد.

وی با اشاره به وضعیت موجودی کالا در انبارهای بنکداران شهر اهواز در آستانه عید نوروز، گفت: کمبود خاصی از بابت موجودی کالا وجود ندارد و تنها مساله، گرانی کالاها است هر چند گران‌فروشی نمی‌شود.

سودمند بیان کرد: متاسفانه کالاها گران هستند؛ باید توجه داشت که بنکداران تنها کالا را خریداری می‌کنند و تولیدکننده نیستند و تنها سود قانونی در ازای کار خود دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز افزود: قدرت خرید مردم پایین آمده است و به غیر از قشر خاصی از جامعه، بقیه مردم قدرت خرید ندارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.