صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / جوابیه روابط عمومی فیلیمو در مورد برنامه «تی وی تاک»
جوابیه روابط عمومی فیلیمو در مورد برنامه «تی وی تاک»

جوابیه روابط عمومی فیلیمو در مورد برنامه «تی وی تاک»

کسب و کار نیوز - برنامه «تی وی تاک» با حضور علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی و کاندیدا حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران، توسط تهیه کننده تولید شده بود و پلتفرم فیلیمو را به‌عنوان بستر پخش انتخاب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در هفته آینده برگزار خواهد شد، دو روز پیش درخواست مجوز و بازبینی اضطراری برای ساترا ارسال شد و اما با اعلام آقای الفخانی مسئول شورای موافقت کلی، این برنامه در لیست و نوبت پانزدهم درخواست موافقت کلی قرار گرفت این درحالی است که این شورا هر هفته یک بار برگزار خواهد شد و در هر روز تعداد محتوای محدودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما هم برای جلوگیری از تضیع حقوق دیگران هم‌راستا با قوانین ساترا عمل کردیم و در نوبت بررسی قرار گرفتیم.

سوال اینجاست که در سال ۲۰۲۱ این صف و این روش بررسی محتوا برای پلتفرم‌ها جای تعجب ندارد؟ سرعت انتشار محتوا در دنیای امروز واقعا مهم است و این روش تولید کننده‌ها را راهی پلتفرم‌های خارجی می‌کند، چون درگیر قوانین و بروکراسی‌های پیچیده نیستند، ما از این بابت بسیار متاسفیم که نتوانستیم جواب انتظار مخاطبان خودمان را بدهیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.