صفحه اصلی / اسلایدر / رشد چهار هزار واحدی نماگر بورس
رشد چهار هزار واحدی نماگر بورس

رشد چهار هزار واحدی نماگر بورس

کسب و کار - شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۵هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۵هزار واحد قرار گرفته است.
فملی، فولاد و شبندر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خودرو، وتجارت و کویر بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۹۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش دی، برکت و واحصا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی حدود ۱۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید وسپهر، رافزا و جوین در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۲۵میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۸۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۳۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۸۰میلیارد تومانی همراه است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.