صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / امضای تفاهمنامه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران
امضای تفاهمنامه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران

امضای تفاهمنامه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران

تفاهمنامه همکاری بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران در زمینه همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس به امضا رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، طی تفاهمنامه همکاری که در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۵ بین این مرکز و شرکت بورس کالای ایران به امضا رسید، مقرر شد تا همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات به منظورانجام وظایف محوله وفق قوانین و مقررات حاکم بر مرکز و شرکت بورس کالای ایران و توسعه به کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس کالای ایران انجام پذیرد.

طبق این تفاهمنامه همکاری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی همفکری و مشاوره های لازم به منظور بکارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس را ارائه خواهد نمود و همچنین بر اساس وظایف و نیازهای طرف شرکت بورس کالا و وفق مصوبات قانونی، دسترسی لازم به اطلاعات موجود در سامانه های تحت مدیریت خود را در رابطه با فرآیندهای کالاهای مرتبط ایجاد و در اختیار آن شرکت قرار خواهد داد. البته طرفین همچنین متعهد شدند ضمن رعایت و حفظ محرمانگی کلیه داده های مبادله شده، از هرگونه بهره برداری تجاری یا خارج از صلاحیت های قانونی خود پرهیز کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.