پنج شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

از سبد اول محصولات زندگی تبیان رونمایی شد

کسب و کار نیوز - با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات از سبد اول محصولات زندگی تبیان رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مجازیست، در این مراسم، همدم (دستیار همسان‌گزینی)، پرسان (دستیار پاسخگویی به سوالات کاربران)، کدومو (دستیار انتخاب محتوای رسانه‌ای)، میم (مرکز یادگیری مبتنی بر آموزش آنلاین)، جیب (دستیار مدیریت اقتصادی خانواده)، مجازیست (دستیار تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی) و خانه خلاقیت و نوآوری تبیان (دستیار استارت‌اپ‌های فناوری) معرفی و رونمایی شدند. این محصولات به مدت ۶ماه در خانه نوآوری تبیان (تبینو) شتابدهی و حمایت شده‌اند.

در ابتدای این مراسم از لوگوی جدید تبیان رونمایی شد و پس از آن سورنا ستاری، و حجت‌الاسلام قمی به بازدید از تیم‌های فعال در خانه نوآوری تبیان پرداخته و با فعالیت‌های این محصولات آشنا شدند.

رونمایی از لوگوی جدید تبیان

دکتر کمیل خجسته، مدیرعامل موسسه تبیان در مراسم رونمایی از اولین سبد محصولات تبیان:

  • تبیان یک سازمان فناورانه اجتماعی است، که تلاش میکند در جهانی که در شبکه ها در حال غرق است نقش مهمی ایفا کند.
  • تبیان تلاش میکند با به خدمت گرفتن هوش مصنوعی و فناوری، این موارد را در خدمت زندگی گرفته و برای خانواده های ایرانی خلاقیت را به ارمغان بیاورد.
  • تبینو مجموعه خلاق تبیان هست، که برای ۲۰ میلیون خانواده ایرانی راهکار ارائه خواهد داد.
  • تبیان با بکارگیری خلاقانه فناوری در خدمت زندگی، به پلتفرم خانواده های ایرانی تبدیل خواهد شد؛ به تبیان آینده خوش آمدید.

حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از اولین سبد محصولات تبیان:

  • دشمنان بشریت به خانواده حجمه کرده اند و در این بحران، ما نیاز به راه حل ایرانی برای حل این مشکلات داریم.
  • حرف نو ما پیشرفت است؛ ما جلو رفتیم و پیشرفت کردیم، اما در روایت این پیشرفت کم کاری کرده ایم.
  • تلاش های تبیان برای ارائه راه حل های مناسب برای خانواده های ایرانی، قابل تقدیر است.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از اولین سبد محصولات تبیان:

  •  نگاه به حوزه علوم انسانی در کشور باید تغییر کند.
  •  می توانیم هزاران کتاب درباره موضوعات مختلف بنویسیم اما وقتی به زندگی شخصی خود نگاه میکنیم هیچکدام از آن ها در زندگی روزمره ما اتفاق نمی افتد.
  • فرهنگ غنی اسلامی ما، باید در زندگی روزمره ما دیده شود؛ و راه حل این موضوع توسعه پلتفرم هایی نظیر سبد محصولات تبیان است.
  • تلفیق حوزه های تکنولوژی با فرهنگ اسلامی، کاری است که تبیان به عنوان دستیار زندگی انجام میدهد.
  •  تعداد صفحات فارسی در اینترنت چندین برابر کشورهای عربی است، زبان فارسی نهمین زبان در فضای مجازی است؛ این قدرت نفوذ فرهنگی ایران در جهان است.
  • توسعه سبد محصولات فرهنگی در فضای مجازی می تواند قدرت ایران را تقویت کند.
  • سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی گسترش محتوای با فرهنگ اسلامی، با تقویت تبیان به عنوان یک موسسه نوآور در کشور، یک کار بسیار ارزشمند را انجام داده است.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تبیان و مرکز علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای شتابدهی به محصولات فناورانه زندگی منعقد شد.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش قیمت نان با پایان ماه رمضان

به گزارش کسب و کار نیوز، هر ساله در آغاز سال همراه با افزایش نرخ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *