صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می شود
سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می شود

به میزیانی صندوق نوآوری و شکوفایی

سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می شود

کسب و کار نیوز - سومین رویداد گراف دی 10 اسفند ماه سال جاری در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات "مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان"، برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رویداد گراف دی، مسئولیت اجتماعی شرکت نه‌تنها در میان جامعه و ذی‌نفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می‌کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می‌آورد و از یک‌سو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذی‌نفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می‌انجامد.
در این راستا، شرکت‌های پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف‌ بوده و معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینه‌بر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.
بر همین راستا و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری (گراف‌دی) که با حضور جمعی از مدیران شرکت های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می شود به موضوع “مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان” اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است که گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.
این رویدادِ مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرده است و اشتراک‌گذاری و انتقالِ تجربه‌های ناب، به‌دست آوردنِ دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی، شبکه‌‌سازی برای تعاملِ هدف‌مند و مطلوب میانِ فعالان و دانشجویان، تلاش برای دست‌یابی به تفاهم و یکسان‌‌سازی ادبیات از مهم‌ترین اهدافی‌ست که در گراف‌دی دنبال می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.