صفحه اصلی / اصناف / بازار / سه کلیک تا رزرو بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

سه کلیک تا رزرو بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند.

در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و… در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

جهت خرید بلیط هواپیما مشهد اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا مشهد

حالا که بحث سفر به مشهد شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به مشهد از اونا لذت ببرید…

بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد برای اقامت

مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران و شهری مذهبی به یکی از مقاصد پر طرفداری گردشگری در ایران تبدیل شده است. شهر زیارتی مشهد یکی از قطب‌های گردشگری پزشکی کشور نیز می‌باشد. در کنار تمام این‌ها از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر نیز نمی‌شود گذشت. تعداد زیاد گردشگرانی که در تمام طول سال به مشهد وارد می‌شوند، باعث شده است تا پیدا کردن محل اقامتی مناسب در این شهر به چالشی مهم برای گردشگران بدل شود. ما در سایت سه کلیک می‌خواهیم با معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد که امکانات مدرن و عالی دارند، شما را در انتخاب اقامتگاهی مناسب یاری کنیم.

هتل قصر طلایی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد برای اقامت

یکی از معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد، هتل بین المللی قصر طلایی می‌باشد. ساختمان این هتل از بلند‌ترین و با شکوه‌ترین ساختمان‌های بلوار امام رضا می‌باشد به طوری که حتی از دورترین نقاط این مسیر نیز می‌توانید آن را ببینید. از دلایل محبوبیت هتل قصر طلایی علاوه بر امکانات عالی آن، می‌توان به نزدیکی هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره نمود. با کم تر از پانزده دقیقه در بلوار امام رضا و بازدید از فروشگاه‌های آن می‌توانید به حرم بروید.

تمام ۳۵۷ اتاق هتل قصر طلایی با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، ملافه‌های تمیز، اینترنت وای فای، حمام و … تجهیز شده‌اند. اگر با ماشین شخصی خود به مشهد سفر کرده باشید می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ رایگان هتل بگذارید.

از امکانات عمومی هتل قصر طلایی می‌توان از چایخانه سنتی رستوران، که بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند، کافی شاپ، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، آرایشگاه و فروشگاه نام برد. از دیگر مزایای هتل می‌توان به دسترسی آسان هتل به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی مشهد اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل مجلل درویشی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

وقتی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد در نزدیک حرم صحبت به میان می‌آید، اولین نامی که به ذهن می‌رسد، نام هتل مجلل و با شکوه درویشی است. هتل درویشی کم تر از ۱٫۵ کیلومتر با حرم فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده روی از این هتل به ورودی حرم خواهید رسید. طراحی داخلی کم نظیر و زیبای این هتل ۲۵ طبقه در کنار آتریوم با شکوه و چشم نواز، این هتل را به مکانی عالی برای اقامت در مشهد تبدیل نموده است. با اقامت در اتاق‌هایی که در طبقات بالایی هتل قرار دارند می‌توانید نمای حرم مطهر امام رضا (ع) را از اتاق خود نظاره کنید.

از امکانات تفریحی کم نظیر هتل درویشی می‌توان از سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش‌های اختصاصی، ارائه خدمات انواع اسپا، استخر درون هتل و … نام برد. امکانات عالی و تجهیزات مدرن در کنار برخورد عالی پرسنل حرفه‌ای این هتل، اقامتی آرام و به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زنند.

آدرس : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل ۵ ستاره  بین المللی قصر الماس

هتل بین‌المللی قصر الماس در ۱۱ طبقه در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد. در ابتدای تأسیس این هتل را با نام هتل قصر می شناختند اما در سال ۱۳۹۱ نام هتل، به قصر الماس تغییر کرد و در سال ۱۳۹۳ با گرفتن پنجمین ستاره از قصر الماس به هتل بین‌المللی قصر تغییر نام یافت. واحدهای اقامتی این هتل شامل انواع اتاق، سوئیت، آپارتمان و کانکت شده و با به روز‌ترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی منطبق با استانداردهای روز دنیا تجهیز شده‌اند. در ۴ رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و انواع دسر‌ها را با بهترین کیفیت و طعمی عالی میل کنید. فست فود هتل نیز انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و … را سرو می‌کند. شما می‌توانید برای صرف غذا به یکی از این رستوران‌ها بروید و یا غذای خود را سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید. کافی شاپ ۲۴ ساعته هتل همیشه آماده است تا با انواع دسرها، بستنی ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی کند. نیز چایخانه سنتی ملودی انواع چای و دمنوش گیاهی با خواص درمانی متفاوت را برای‌تان سرو می‌کند.

توجه داشته باشید با اقامت در این هتل تنها ۸۰۰ متر با حرم امام رضا (ع) فاصله خواهید داشت و به راحتی می‌توانید به تمام مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری مشهد دسترسی داشته باشید.

هتل ۵ ستاره پارس

ساخت هتل پارس در غرب شهر مشهد و حاشیه بلوار وکیل آباد در ۶ طبقه در سال ۱۳۷۴ آغاز گشته و در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. در سال ۱۳۸۸ برای رفاه بیشتر مهمانان اقدام به ساخت رستوران سنتی، شربت خانه ایرانی و پارک بازی کودکان در کنار دریاچه هتل نمودند، که در زمانی کوتاه تمام این پروژه‌ها به بهره برداری رسیدند. بازسازی لابی هتل در سال ۱۳۹۰، آن را به یکی از زیباترین لابی‌های هتل در ایران تبدیل نمود. با وجودی که فاصله این هتل از حرم زیاد است اما دوری از شلوغی شهر، داشتن بهترین مجموعه استخر مشهد، دریاچه زیبا و فاصله کم هتل با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات طرقبه و شاندیز، هتل پارس را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد تبدیل کرده است.

رستوران لوتوس هتل پارس انواع غذاها را با بهترین کیفیت به صورت منو انتخابی و بوفه به همراه انواع سالاد، نوشیدنی سرد و گرم، دسر، میوه‌های فصل و شیرینی برای مهمانان هتل سرو می‌کند. کافی شاپ پگاه هتل نیز در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان می‌باشد.

آدرس: بلوار وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

هتل سی نور از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد

هتل سی نور در ۲۲ طبقه و ۳۰۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. با ارائه امکاناتی مانند مراکز تجاری و اداری، چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر، سالن آمفی تئاتر و سالن همایش، کلوپ ورزشی، سونا، استخر و کافی شاپ ۲۴ ساعته و نیز فاصله کمی که با حرم مطهر دارد، خیلی زود به یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد برای اقامت تبدیل شد. با اقامت در این هتل با بازار رضا، فرودگاه مشهد و دیگر مراکز گردشگری شهر فاصله کمی خواهید داشت.

قرار گرفتن رستوران‌های هتل سی نور در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل می‌توانید در حین صرف غذا از تماشای گنبد و بارگاه حرم مطهر رضوی نیز بهره‌مند شوید. این هتل روف گاردن و کافی شاپ نیز دارد.

آدرس : مشهد، خیابان هفده شهریور، نبش دانش شرقی

هتل‌های نام برده تنها تعدادی از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید البته که از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌توان به هتل‌های هما ۱ و ۲، هتل الماس ۲، هتل بین‌المللی کوثر ناب و بسیاری از هتل‌های دیگر نام برد، که همگی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد برای اقامت هستند.

برای اطلاع از قیمت هتل‌ها و رزرو اتاق با همکاران ما در سایت سه کلیک تماس بگیرید. تا هتل خود را در مناسب ترین زمان، بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت رزرو کرده و از اقامت در آن لذت ببرید.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.