صفحه اصلی / اسلایدر / شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید
شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید

شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید

شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دوهزار و ۳۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید کزغال، فملی و فولاد به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام زغال سنگ پرورده طبس بیش از ۳۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش کیسون، وسدید و کدما در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۵۵میلیارد تومان (۵۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۴۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف زغال سنگ پرورده طبس (کزغال) به ۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۵۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج زغال سنگ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۳۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹درصد از سه هزار و ۴۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۲۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به شش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.