صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / معرفی فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس در سال ۹۹
معرفی فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس در سال ۹۹

همزمان با برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان

معرفی فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس در سال ۹۹

کسب و کار نیوز - مراسم تقدیر از فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس امروز همزمان با نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پارک فناوری پردیس، این مجموعه به سیاق سال‌های گذشته آیین تجلیل از پیشکسوتان خود را همزمان با معرفی و تقدیر از فناوران برتر و با حضور «مهدی صفاری‌نیا»، رئیس و جمعی از مدیران شرکت‌های عضو این مجموعه، برگزار کرد. در این مراسم از ۳ فناور برگزیده شاغل در پارک فناوری پردیس، تقدیر شد.

«مریم زارع» از شرکت فناور «ژرف‌اندیشان زیست بسپار»، به دلایلی از جمله «دریافت ۵ گرنت فناوری از ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «داشتن نقش مؤثر در تولید و توسعه ۷۰ محصول دانشی و نوآورانه حوزه پلیمر و مهندسی پزشکی در شرکت ژرف‌‎اندیشان فناور زیست‌بسپار»، «مشاور و مجری ۳ هسته نخبگانی در طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان» و… یکی از این برگزیدگان بود.

«اباقان قهرمان» دانش‌آموخته مقاطع کارشناسی ‌ارشد و دکترای مدیریت کارآفرینی از دانشگاه بارسلون اسپانیا، دارای ۳ مقاله ISI و موثر در تولید ۴ محصول دانشی در  شرکت «گویان افزار»، به عنوان یکی دیگر از فناوران برتر در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

«مشارکت در طرح کلان ملی «توسعه دستگاه‌های جراحی الکتریکی» از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوشمند انعقاد عروق بزرگ در دستگاه‌های جراحی الکتریکی» و «طراحی و ساخت دستگاه‌های جراحی الکتریکی با قابلیت انعقاد با پلاسمای گاز آرگون»، بخشی از دلایل انتخاب «سید خلیل حسین زاده» از شرکت «کاوندیش سیستم» به عنوان دیگر فناور برتر جوان بود.

نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس و تقدیر از فناوران برتر جوان توسط «رضا رفیع» و «شهرام شکیبا» دو مجری طنزپرداز ایرانی اجرا شد. «اجرای زنده موسیقی سنتی»، «مسابقه برخط با اهدای ۵ حواله وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی» و «قرعه کشی اعطای وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم همچنین به صورت زنده از سایت و حساب‌های کاربری پارک در شبکه‌های اجتماعی برای علاقه‌مندان در دسترس بود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.