صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / سه انتصاب در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای بهبود خدمات
سه انتصاب در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای بهبود خدمات

سه انتصاب در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای بهبود خدمات

کسب و کار نیوز - طی احکام صادره توسط رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی، معاون زیرساخت کلید عمومی وامنیت اطلاعات تجاری و مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مشخص شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، طی احکام جداگانه ای که توسط آقای علی رهبری رئیس مرکز صادر گردید، آقای مهندس حمیدرضا قربانزاده کریمی به سمت معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی، آقای مهندس رضا جوادی نیا به سمت معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری و آقای مهندس آرش عسکری به سمت مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) منصوب گردیدند.

متن این احکام به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای مهندس حمیدرضا قربانزاده کریمی

با اتکال به خداوند متعال و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان ” معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی ” منصوب می‌ شوید. انتظار می رود با جلب مشارکت کلیه همکاران مرکز، تمام تلاش خالصانه و بی ‏وقفه خود را در چارچوب قوانین و مقررات برای تحقق اهداف آن معاونت به ویژه در محورهای زیر بکار گیرید:

– بهبود فرهنگ سازمانی و نهادینه ‏سازی اخلاق حرفه‏ای در مرکز به ویژه خلاقیت و هم ‏افزایی در کل مرکز

– تقویت انگیزه شغلی تمامی همکاران مرکز و افزایش تعلق سازمانی و تلاش مجاهدانه ایشان

– تمهید برنامه ‏های رفاهی متنوع و مطلوب متناسب باسلایق و علایق همکاران و افزایش نشاط، سلامتی و شادابی ایشان

– به ‏روز و تخصصی نمودن برنامه‏ های آموزشی مرکز

– تقویت منابع مالی و سرمایه انسانی مرکز و تسهیل و تسریع امورمنابع انسانی و پشتیبانی وایجاد شفافیت در حقوق و اختیارات همکاران

– ارتقاء نظام برنامه ‏ریزی و کنترل در مرکز علی الخصوص ارتقاء نظام بودجه ‏ریزی و تقویت انضباط مالی مرکز

– شناسایی مشکلات متدولوژیک مرکز و برنامه ‏ریزی جهت مهندسی مجدد روش‏ها و سیستمی نمودن امور

– آگاه ‏سازی گسترده، به ‏موقع و مستمر مردم، بخش خصوصی و دولتی مرتبط از برنامه‏ها و نتایج اقدامات مرکز

– برنامه ‏ریزی و نظارت لازم جهت تحقق شایسته مسئولیت اجتماعی مرکز

توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

جناب آقای مهندس رضا جوادی نیا

با اتکال به خداوند متعال و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان “معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری” منصوب می‌ شوید. انتظار می‏ رود با جلب مشارکت کلیه همکاران خود و بخش‏ های دولتی و خصوصی مرتبط و با بهره‏ برداری از استانداردها و تجارب ملی و بین‏ المللی، تمام تلاش خالصانه و بی ‏وقفه خود را در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای تحقق اهداف آن معاونت اعم از زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری، خصوصاً در سه محور زیر بکار گیرید؛

– سیاستگذاری و تنظیم مقررات گواهی‏ الکترونیکی

– توسعه زیرساخت ‏های گواهی الکترونیکی

– توسعه کاربردهای گواهی الکترونیکی

استحضار دارید با توجه به دانش و تکنولوژی ‏محوربودن ماموریت ‏های آن معاونت، خلاقیت و پویایی شرط موفقیت است، لذا انتظار می ‏رود به تعامل موثر با نهادهای علمی داخلی و خارجی و ارتقاء دانش و مهارت همکاران خود توجه ویژه بفرمایید. امید است با اتخاذ تدابیر مناسب مهندسی و مدیریتی، شاهد اجرای کامل و سریع پروژه‏ هایی مانند به ‏روزرسانی سند سیاست ‏های گواهی الکترونیکی کشور، بازنگری نحوه خوشه ‏بندی بازار و مدل و مقادیر تعرفه گواهی ‏های الکترونیکی، تسهیل مکانیزم مجهز نمودن سامانه ‏ها به امضای الکترونیکی، امضای الکترونیکی همراه، مرورگر بومی، تولید داخلی تجهیزات مورد نیاز زیرساخت کلید عمومی، ارتقاء زیرساخت‏ مرکز ریشه و مرکز میانی عام دولتی، بکارگیری امضای الکترونیکی در سامانه ‏های دولتی و تعامل با مراکز صدور گواهی سایر کشورها باشیم.

توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

جناب آقای مهندس آرش عسکری

با اتکال به خداوند متعال و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان “مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ” منصوب می شوید. انتظار می رود با جلب مشارکت کلیه همکاران خود، تمام تلاش خالصانه و بی ‏وقفه خود را در چارچوب قوانین و مقررات برای تحقق اهداف سامانه به ویژه در محورهای زیر بکار گیرید:

– به سرانجام رساندن وضعیت قرارداد، تعرفه و گواهی مشارکت سامانه

– تبادل سیستمی اطلاعات با سامانه های دیگر و الکترونیکی نمودن کلیه ورودی ‏ها و خروجی ‏های سامانه و حذف برگه فیزیکی آن‏ها

– هوشمندسازی سامانه و حذف یا کاهش دخالت عامل انسانی و اعمال سیستمی ضوابط

– تکمیل ماژول ثبت ‏نام غیرحضوری برای کاربران بخش دولتی و خصوصی و ورود (نام کاربری و رمز عبور) یکپارچه

– راه‏ اندازی ماژول مدیریت درخواست‏ های پشتیبانی در داخل سامانه و حذف مکاتبات اداری مربوطه در خارج سامانه

– ایجاد گزارش‏ های برخط جهت ارزیابی عملکرد مجری محترم سامانه و شفاف و نظارت ‏پذیر نمودن درآمدها و هزینه ‏های سامانه

– ارتقاء امنیت سامانه و اجرای تدابیر پدافند غیرعامل و ایجاد نسخه برخط پشتیبان از کد مرجع و داده ‏های سامانه در محل مرکز

– بازمعماری سامانه و بازمهندسی ماژول‏ ها به منظور ایجاد یکپارچگی، مقیاس‏ پذیری و انعطاف ‏پذیری در قبال تغییرات آینده

– ارتقاء متدولوژیک امور پروژه و بهبود ساختار تیم ‏های سمت مرکز و سمت مجری محترم سامانه

– ارائه خدمات ارزش ‏افزوده به کاربران بخش دولتی و خصوصی جهت افزایش تعلق و وفاداری کاربران به سامانه

– تکمیل ماژول ‏های گزارش‏ های مدیریتی، حاکمیت هوشمند و کسب‏ و‏کار هوشمند و ترویج بکارگیری آن‏ها توسط بخش دولتی و خصوصی

– ارتقاء رابط کاربری و تجربه کاربری سامانه و بهبود مستمر آن‏ها

توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین مطالعه کنید:

نشست بررسی پیشنویس ضوابط معاملات آنلاین طلای آب شده برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.