صفحه اصلی / سرخط خبرها / افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور
افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور

در پنجمین روز دهه مبارک فجر انجام شد

افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور

در پنجمین روز دهه مبارک فجر 5 طرح بزرگ در استان زنجان و با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، با افتتاح این ۵ طرح که با سرمایه گذاری بیش از ۷ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده اند برای ۱۷۰۰ نفر در شهرستان های ابهر، صایین قلعه، سلطانیه و زنجان، اشتغالزایی مستقیم ایجاد شد.

در برنامه افتتاح همزمان امروز پنجشنبه، فاز دوم شرکت نورد فولاد کاران افق با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۴۰ نفر، تولید کننده انواع کلاف های پیچ سازی استرندر فلزی و استنلس استیل با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن به بهره ‌برداری رسید.

محل احداث این طرح شهرستان ابهر در استان زنجان می باشد، همچنین عملیات اجرایی فاز سوم این شرکت نیز امسال آغاز و با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال و ارزی ۳۵ میلیون یورو وابستگی کشور به شمش های آلیاژی خاص را قطع و با تولید کلیه شمش های آلیاژی صنایع الکترود، شمش های استنلس استیل، پیچ مهره، فنر و بیدوایر، حداکثر تا پاییز سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شرکت سپهر پلاستیک پدیده واقع در شهرستان زنجان با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۱۸۰ نفر در زمینه تولید انواع ظروف پت و پلاستیک، درب و بطری از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن دیگر طرح مورد افتتاح در این مراسم بود.

شرکت البرز ناب آرش سومین طرح مورد بهره برداری توسط رئیس جمهور در شهرستان ابهر می باشد که در زمینه تولید شمش آهن مواد اولیه کارخانجات نورد، با ظرفیت یک میلیون تن در سال است که با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد ریال برای بالغ بر ۱۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و پنج هزار نفر اشتغالزایی غیر مستقیم دارد.

شرکت جهان نمو تولید کننده کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن در فاز اول و قابلیت افزایش تا یک‌میلیون تن در سال با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای ۱۵۰ نفر در شهرستان سلطانیه اشتغالزایی مستقیم نموده است.

پنجمین طرح مورد بهره‌برداری با دستور ویدئو کنفرانس دکتر حسن روحانی در استان زنجان و شهرستان صایین قلعه، شرکت اطلس جین، تولید کننده انواع نخ، پارچه و پوشاک های جین و کتان بود که با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.