به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، صباغ تصریح کرد: تا پیش از این سنگ آهن به صورت مزایده ای عرضه می شد اما ایمیدرو با هماهنگی بورس کالا، روش حراج باز را اجرایی کرد.
وی با بیان اینکه در روش جدید، مشتریان قادر به مشاهده قیمت های ارایه شده یکدیگر هستند، اظهار داشت: در نخستین روز عرضه سنگ آهن، ذوب آهن اصفهان توانست محموله مورد نظر را در رقابت با دو شرکت دیگر ( فولاد مبارکه و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) خریداری کند.
صباغ در ادامه گفت: از این پس از الگوی حراج باز بیشتر استفاده خواهیم کرد به طوری که علاوه بر سنگ آهن دیگر محصولات نیز با همین روش عرضه شوند.