صفحه اصلی / اسلایدر / لوازم خانگی خارجی گارنتی‌دار مشکل اصلی تعمیرکاران
لوازم خانگی خارجی گارنتی‌دار مشکل اصلی تعمیرکاران

لوازم خانگی خارجی گارنتی‌دار مشکل اصلی تعمیرکاران

رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران اظهار داشت: شرکت‌ها دستگاه وارد کرده و فروخته‌اند و کالا را گارانتی کرده‌اند. اما کالای مورد نیاز تعمیر وارد نمی‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبر ایلخانی در مورد مشکلات این صنف گفت: مشکلات ما بیشتر مربوط به لوازمی می‌شود که وابسته به خارج از کشور هستند، واردات این لوازم گاهی با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترومکانیک تصریح کرد: شرکت‌ها دستگاه وارد کرده و فروخته‌اند و کالا را گارانتی کرده‌اند. اما کالای مورد نیاز تعمیر وارد نمی‌شود که به مشکل برمی‌خورند و مشتری باید ۴ یا ۵ ماه برای تعمیر آن که گارانتی شده بود صبر کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شکایت‌هایی از طرف مشتریان در اتحادیه ثبت می‌شود که لوازم برقی را برای تعمیر داده‌اند، گارانتی هم داشته اما نتوانستند بگیرند. با شرکت که صحبت می‌کنیم می‌گویند لوازم مورد نیاز برای تعمیر نیست یا وارد نشده یا در گمرک مانده یعنی کالا زمانی گارانتی شده تحریم نبوده ولی حالا تحریم شده است. قطعات کالاهای داخلی در بازار موجود است البته کمی گران است.

ایلخانی همچنین افزود: خواسته ما از دولت این است که به تولیدکنندگان و خدمات دهندگان یعنی تعمیرکنندگان در زمینه‌های گوناگون مانند سوبسید برق، واردات و غیره کمک کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.