صفحه اصلی / اصناف / بازار / چطور با سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا را تجربه کنیم؟

چطور با سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا را تجربه کنیم؟

برای مهاجرت به کانادا برنامه دارید؟ اگر در فکر رفتن با یک روش موفقیت آمیز و کم دردسر هستید و سرمایه خوبی دارید، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که روش سرمایه گذاری، بیشتر به افراد سرمایه دار پیشنهاد می شود. پس اگر توان مالی خوبی دارید و می توانید حداقل 250 هزار دلار سرمایه گذاری کنید، کانادا پذیرای شما خواهد بود.

سرمایه گذاری در کاناداممکن است شما به فکر راه اندازی یک بیزینس و یا ثبت شرکت در کانادا بوده و بارها این رویا را در سر پرورانده باشید. کانادا با توجه به اقتصاد قوی و موقعیت استراتژیک خوبی که دارد، می تواند منزلگاه شما در پیشبرد تجارت و افزایش سرمایه هایتان باشد.

برای این روش کافیست که شما در ایران یک شرکت ثبت کرده و یا سوابق مدیریتی داشته باشید. به این ترتیب رزومه شما برای استفاده از این روش مناسب است. درست است که با این روش به محض ورود، اقامت دائم کانادا یا همان PR (Permanent residence) را بدست نمی آورید و بین ۱ تا ۱٫۵ سال اخذ اقامت دائم این کشور زمان می برد، اما بسیاری از افراد به دلایلی طرفدار این روش هستند.

دلایل آن ها به شرح زیر است:

  • در بازه زمانی ۱ تا ۱٫۵ ساله ای که طول می کشد تا فرد اقامت دائم خود را اخذ کند، حمایت کامل دولت کانادا را دارد.
  • می تواند بیزینس شخصی خودش را در کانادا راه بیاندازد.
  • در این روش زبان انگلیسی چندان مهم نیست و ارائه نمره ۴ تا ۴٫۵ آیلتس کفایت می کند.
  • می توانید همراه با خانواده تان برای سرمایه گذاری به کانادا بروید و برای آن ها نیز اقامت دائم این کشور را بگیرید.

پیش به سوی کانادا برای راه اندازی بیزینس شخصی خودتان

کانادا برای مهاجران فرصت های فوق العاده و ظرفیت های بی شماری دارد. این کشور که در آمریکای شمالی قرار دارد، به کمک برنامه جذب سرمایه گذاران مهاجر، کمبودهای مشاغل واجد شرایط را پوشش داده با سرمایه گذاری قابل توجه اقتصاد خود را هر چه بیشتر، رشد و توسعه می دهد.

از این رو سرمایه گذارانی که تمامی شرایط لازم برای استفاده از این برنامه مهاجرتی کانادا را داشته باشند، می توانند همراه با اعضای اصلی خانواده خود به سوی این سرزمین زیبا و با امکانات حرکت کنند و همچنین ویزای اقامت دائم کانادا خود را نیز دریافت نمایند.

البته نباید به لحاظ پزشکی و یا امنیتی برای کشور کانادا تهدیدی به همراه داشته باشند و منوط به اینکه از لحاظ سلامتی تائید شوند و سوء سابقه ای در رزومه خود نداشته باشند، مجوز ورود و سرمایه گذاری در خاک کانادا را دارند. با مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می توانید به جمع شهروندان کانادایی بپیوندید و از زذدگی خود در این کشور بی نظیر، لذت ببرید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری دارای شرایطی است که فرد متقاضی باید بر اساس تخصص و مهارتی که دارد برای اخذ ویزای آن اقدام کند. در سال ۲۰۲۱ دولت کانادا اطلاعاتی را در خصوص عدم وجود محدودیت سنی و شرط تسلط به زبان یا در نظر گرفتن مدرک تحصیلی بالا ارائه می دهد.

این برنامه مورد علاقه اکثر تاجران و بازرگانان است که تنها می خواهند با سرمایه گذاری، کسب و کاری را راه اندازی کنند. کبک نیز بهترین گزینه برای این افراد است زیرا این استان در هر سال ۵۷۰ هزار نفر را راهی کانادا می کند.

کانادا کشور فرصت های طلایی

برای مهاجرت به کانادا باید از وکلا و مشاوران خبره در امور مهاجرت کمک بگیرید. چرا که روش سرمایه گذاری با ریسک بالایی نیز همراه است. شما تمام سرمایه زندگی تان را در این روش بکار می گیرید و اگر از روش نادرستی سرمایه گذاری کنید و یا فریب افراد سودجو را بخورید، همه این هزینه ها و اموالتان را از دست خواهید داد.

کانادا کشوری است که در آن فرصت های بسیاری پیش پای مهاجران است. امکان رشد و پیشرفت به وفور موجود است و دولت کانادا امتیازات ویژه ای را برای سرمایه گذاران قائل می شود. اگر شما یک پزشک باشید، با خرید یک کلینیک پزشکی می توانید در کانادا سرمایه گذاری کنید، یا اگر یک تولید کننده پوشاک باشید، می توانید یک کارگاه تولیدی در این کشور خریداری کنید. بنابراین چون چرخه اقتصادی کانادا را به حرکت در می آورید و نقش سرمایه آفرینی برای کانادا دارید، این کشور از شما به عنوان یک سرمایه گذار، استقبال می کند.

سرمایه گذاری در کانادا

چگونه تضمینی از طریق سرمایه گذاری در کانادا مهاجرت کنیم؟

معمولا روش سرمایه گذاری به افراد بالای ۴۰ سال پیشنهاد می شود، چرا که افراد پایین تر از ۴۰ سال می توانند از سایر روش های مهاجرتی کم هزینه تر استفاده کنند. یکی از موسسات معتبر در زمینه مهاجرت به کانادا، وبسایت پارسی کانادا است که سوابق درخشان و مطمئنی در این راستا دارد.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا مزایایی را نسبت به سایر موسسات مهاجرتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد که بسیار جالب توجه هستند. به عنوان مثال:

  • پارسی کانادا با هر روش مهاجرتی که برای شما در نظر می گیرد، به شما تضمین می دهد. تضمین آن به این صورت است که کل وجه شما را عودت داده و هزینه وکلات شما را باز می گرداند.
  • از طرفی قبل از اینکه روال مهاجرتی شما را به روش سرمایه گذاری در پیش گیرد، تمامی مدارک، جزئیات رزومه و بیزینس شما را مورد ارزیابی قرار می دهد.
  • روش ارزیابی را با مستندات در اختیار شما قرار می دهد و می توانید این مستندات را برای مشورت با هر وکیل دیگری در دسترس داشته باشید.
  • ارائه مشاوره از سوی کارشناسان و وکلای پارسی کانادا به صورت رایگان می باشد.
  • قبل از اقدام به مهاجرت این موسسه توصیه می کند که از روش توریستی به کانادا بروید و شرایط بیزینس مورد نظر خود را ارزیابی کنید.
  • به طور کلی بیشتر استان های بریتش کلمبیا، انتاریو و ساسکاچوان را برای سرمایه گذاری به متقاضیان پیشنهاد می کند، چرا که این استان های کانادا پذیرش بالاتری داشته و مهم تر اینکه زبان متداول در آن ها انگلیسی است. به عنوان مثال استان کبک فرانسوی زبان است و برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فیلتر زبان را در مقابل مهاجران قرار می دهد. بنابراین باید به زبان مورد استفاده در هر استان نیز توجه کنید.

برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به تجار ثروتمند این امکان را می دهد تا با آسودگی به کانادا مهاجرت نموده و اگر تمایل دارند، خانواده خود را نیز به کانادا ببرند. شما می توانید بر روی تجربه چنیدن ساله موسسه پارسی کانادا حساب کنید  و برای مهاجرت خود از وکلای آن استفاده نمایید. کانادا فرصتی واقعی برای آن دست از افرادی است که به دنبال کیفیت زندگی عالی برای خود هستند. پس با کمک پارسی کانادا از این فرصت ایده ال استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.