صفحه اصلی / سرخط خبرها / صرفه جویی ارزی ۳۵۰ میلیون دلاری شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی
صرفه جویی ارزی ۳۵۰ میلیون دلاری شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی

صرفه جویی ارزی ۳۵۰ میلیون دلاری شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، یونسیان تصریح کرد: بر اساس داده های به روز شده، طی مدت مورد بررسی ۹ شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی در مجموع ۳۵۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی تحت راهبری ایمیدرو در سیاست بومی سازی ایجاد کرده اند.
وی یادآور شد: ایمیدرو از ابتدای سال جاری(۱۳۹۹)، سیاست بومی سازی و توسعه ساخت داخل را ابلاغ و اهداف عملیاتی را از شرکت های زیرمجموعه دریافت و پایش می کند.
مشاور رییس هیات عامل در بومی سازی گفت: در این مدت به ترتیب شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، ملی صنایع مس ایران، ذوب آهن، فولاد هرمزگان،‌ معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خراسان و آلومینای ایران با تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز از سازندگان داخلی، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان کشورمان، به اجرای برنامه بومی سازی تحت راهبری این سازمان پرداخته اند.
وی تاکید کرد: طبق برآوردهای به عمل آمده این رقم تنها مختص به حوزه “تولید” است و بخش دیگری از سیاست بومی سازی در طرح های توسعه در حال اجرا است، از این رو با احتساب بخش “پروژه های توسعه ای” و به روزآوری اعداد و ارقام، مجموع صرفه جویی ارزی ایجاد شده،‌ افزایش خواهد یافت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.