صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / رونمایی از محصولات شرکت های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی
رونمایی از محصولات شرکت های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی

در حاشیه برگزاری دهمین نشست هیئت امنای پارک فناوری پردیس در کارخانه نوآوری های‌وی

رونمایی از محصولات شرکت های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی

در حاشیه تشکیل دهمین نشست هیئت امنای پارک فناوری پردیس در کارخانه نوآوری های‌وی، از چند محصول تولید شده توسط تیم‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی، رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امروز «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و دیگر اعضای هیئت امنای این مجموعه، به میزبانی «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، از کارخانه نوآوری های‌وی بازدید کردند. برخی از محصولات تولید شده در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی در حضور این هیئت رونمایی شد.

محصولات تولید شده توسط گروه‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی

دستیار تغذیه سالم

شرکت «ویرا سلامت اسرا» اپلیکیشنی به نام «اینفود» با هدف اصلاح الگوی تغذیه‌ای کشور و انتخاب سالم مواد غذایی تولید کرده است. این گروه با طراحی و تولید اینفود، تلاش کرده است تا به کاربر در انتخاب فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی، مکمل‌های دارویی و غذایی کمک کند. در این اپلیکیشن، اطلاعات محصولات بر اساس ویژگی‌های فردیِ کاربر به شکل ساده، کاربردی و شخصی‌سازی شده، به او ارائه می‌شود. در اینفود قابلیت رتبه‌بندی و مقایسه محصولات با یکدیگر و همینطور فیلتر فرآورده‌ها بر اساس رژیم‌های خاص، بیماری‌ها و آلرژی‌شان، وجود دارد که موجب افزایش آگاهی افراد در انتخاب سالم و متناسب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://infood.io مراجعه کنید.

برای نفس کشیدن در هوای پاک

تیم «رو رو» یک سامانه هوشمند اجاره دوچرخه، دوچرخه برقی و اسکوتر برقی بدون ایستگاه طراحی و تولید کرده است. با نصب و عضویت در اپلیکیشن رو رو کاربران هر کجا که باشند می‌توانند نزدیک‌ترین وسیله نقلیه را پیدا، قفل آن را با اسکن کد درج شده بر آن به وسیله گوشی تلفن همراه باز کرده و از آن استفاده کنند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://myroro.ir مراجعه کنید.

بازاریابی در دستان هوش مصنوعی

«سگمنتینو» یک سرویس اتوماسیون بازاریابی به وسیله هوش مصنوعی است که توسط شرکت «توسعه راهکارهای هوشمند تکوین» تولید شده است. این نرم‌افزار به کسب و کار ها کمک می‌کند که با استفاده از کانال‌های های مختلف، ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشند. افزایش نرخ تبدیل، افزایش Engagement و در نهایت فروش از اهداف نهایی سگمنتینو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://segmentino.com مراجعه کنید.

استخراج رمز ارز بر بستری ایرانی

«ماینو» ابزاری بومی و طراحی شده توسط شرکت «رمز پرداز زنجیره بلوک» است، که بر اساس نیاز‌های کاربران ایرانی جهت استخراج رمزارز در داخل کشور، تولید شده است. در این نرم افزار، استخراج کنندگان می‌توانند با اشتراک ظرفیت خود به صورت شبکه‌ای به زنجیره بلوکی بیت کوین متصل گردند. دراین حالت شانس احصاء بیت کوین برای استخراج کنندگان افزایش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://mineo.ir مراجعه کنید.

از دنیای کودکان و والدین آنها

تیم «سیس نی نی» پلتفورمی ویژه محصولات مورد نیاز کودک و والدین با همین نام تولید کرده است. این وبسایت و اپلیکیشن از چندین بخش در حوزه‌های «دانستنی‌ها و مقالات»، «ویدئوهای آموزشی»، «آگهی‌»، «سرگرمی» و «ارسال و تحلیل نقاشی کودکان» تشکیل شده است. سیس نی نی از دیگر استارت آپ ها و کسب و کارهای این حوزه در قالب سایت و اپلیکیشن، میزبانی خواهد کرد. همچنین مشاوره تلفنی با روانشناسان و پزشکان به زودی به این پلتفرم اضافه خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://sisnini.com مراجعه کنید.

ارائه خدمات الکترونیک بیمه

تیم «لیتیوم» خدمات نوآورانه‌ دیجیتال در حوزه بیمه و سلامت ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، این خدمت ارزیابی ریسک در حوزه درمان و عمر برای شرکت‌های بیمه را ارائه می کند. ـطراحی محصولات نوین در حوزه بیمه»، «ارائه زیرساخت‌های ماژولار صنعت بیمه با معماری لایه‌ای از جمله: ارزیابی ریسک سلامت، ریسک پروفایل شخصی، ریسک پروفایل پورتفو و طراحی و مدیریت پورتفو» خدماتی است که تیم لیتیوم به کاربران خود ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://litium.digital مراجعه کنید.

گجت پوشیدنی پایش شرایط و دمای بدن

«فیورگجت» ابزارک پوشیدنی جهت پایش پیوسته دمای بدن است. این ابزارک با چسبیدن به زیر بغل یا کشاله ران دمای بدن را اندازه گیری و ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک می‌گذارد. در صورتی که دما از مقادیر آستانه عبور کند ابزارک شروع به ارسال هشدار می‌کند. این ابزارک قادر است حمله تشنج را پیش‌بینی و روز تخمک گذاری را تعیین کند.

گچت هوشمند مراقبت از سالمند

«سیواپ» یک اپلیکیشن ارائه خدمات مراقبتی به سالمندان تنهاست . همچنین سالمندان در مواقع اضطراری می‌توانند با استفاده از گجت‌های سیواپ درخواست کمک برای خانواده خود ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://saveapp.ir مراجعه کنید.

محصولات تولید شده توسط گروه‌های مستقر در کارخانه نوآوری های‌وی

تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی با استفاده از هوش مصنوعی

استارتاپ «مجیکاردیو» با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر و هوش مصنوعی، اطلاعات نوار قلب ECG بیماران را استخراج کرده و وجود آریتمی‌های مختلف را در بستر اپلیکیشن به پزشک اطلاع می‌دهد. مجیکاردیو در آینده قصد دارد با ایجاد پلتفرمی جامع، ارتباط بین بیمار و پزشک را تسهیل کند. همچنین بیمارانی که نیاز به پایش مستمر و طولانی دارند، می‌توانند بجای هولترهای سنگین و گران قیمت از گجت سبک وزن مجیکاردیو استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  http://magicardio.com مراجعه کنید.

هوش مصنوعی و تحلیل داده

شرکت «پپی دیگر» peppydigger تولید کننده یک سامانه تحلیل و آنالیز شبکه‌های اجتماعی است. این سامانه می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارها، تکنولوژی‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها بپردازد.

این سامانه توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و اعضاء هیات علمی دانشگاه امیرکبیر از طریق انتقال فناوری از دانشگاه به بخش خصوصی پیاده‌سازی شده است. در این سامانه با وارد کردن یک هشتگ یا کلمه کلیدی می‌توان دریافت چند پست، توسط چند کاربر، با چند لایک و کامنت، چه حس متنی(مثبت، منفی و خنثی) انتشار یافته و چه افرادی در انتشار آن نقش اساسی داشته‌اند. از دیگر ویژگی سامانه می‌توان به تشخیص هویت کلمات از جنس اشخاص خاص، مکان، برند و سازمان اشاره کرد.

برای تحقق آرزوی آسمان آبی

«زی‌رو» موتور سیکلت برقی با مدل حمل و نقل اشتراکی برای رفت و آمد درون شهری است. زی‌رو دسترسی همگانی به موتورسیکلتهای برقی در سطح شهر را فراهم می‏کند. زی‌رو مسئولیت تهیه٬ نگهداری و شارژ موتورهای برقی را به عهده می‏گیرد. کاربران زی‌رو تنها با استفاده از اپلیکیشن زیرو و با پرداخت هزینه همان سفر لذت راندن موتورهای زی‌رو را تجربه می‏کنند. هدف زی‌رو کمک به ایجاد شهری است هوشمند و پاک که ساکنان آن برای مسافرت درون آن امکان بهره بردن از فناوریهای مدرن مانند موتور٬ خودرو یا اسکوترهای برقی را با هزینه مناسب داشته باشند. آرزوی ما آسمان آبی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://zirooo.com مراجعه کنید.

سرویس تشخیص ماسک صورت

شرکت «نیکسی» یک سرویس تشخیص ماسک صورت، ساخته است. در این سرویس با استفاده از دوربین‌های IP و مدار بسته موجود در محیط و به کارگیری بینایی ماشین، افراد بدون ماسک تشخیص داده می‌شوند. این سرویس می‌تواند در برنامه های مختلف استفاده شود. به طور مثال – اتصال به برنامه‌ای که به کاربران امکان ثبت چهره‌ها و شماره‌های تلفن را می‌دهد تا در صورت عدم استفاده از ماسک، برای آنها اعلانی ارسال شود. در صورت عدم شناسایی چهره توسط سیستم اعلانی برای مدیر ارسال می‌شود. آماری که این سیستم ارائه می‌دهد قابل اعتماد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://niksi.ir مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.