صفحه اصلی / اسلایدر / افت ۱۸ هزار واحدی نماگر بورس در ابتدای معاملات
افت ۱۸ هزار واحدی نماگر بورس در ابتدای معاملات

افت ۱۸ هزار واحدی نماگر بورس در ابتدای معاملات

کسب و کار نیوز - شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۱۳۴هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۳۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش واحیا، سمگا و خبهمن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع و معادن احیاء سپاهان ۲۲۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید سپیدار، رافزا و غگیلا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۵میلیارد تومان (۷۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۴۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۲۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید ۲۶۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۱درصد از ۶هزار و ۱۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۱۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۹۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.