صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / ثبت نام در چهارمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس پیچ آغاز شد
ثبت نام در چهارمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس پیچ آغاز شد

از بهمن 1399 تا اردیبهشت 1400 در 6 استان

ثبت نام در چهارمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس پیچ آغاز شد

کسب و کار نیوز - چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است، از 23 بهمن سال جاری تا اردیبهشت 1400 در استان‌های کرمان، تهران، قزوین، بوشهر، تبریز و همدان برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «سجاد عباسی فشمی» دبیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) با اعلام این خبر، گفت: اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های رقابتی رویداد اینوتکس است که در آن استارتاپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می­‌پردازند.

وی ادامه داد: پس از آن برگزیدگان استانی ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌­مندی از خدمات مشاوره‌­ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌­های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می­‌شوند. رقابت نهایی اینوتکس پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و مقابل شرکت‌­های VC و سرمایه­‌گذارانی از کشورهای ایران و ترکیه برگزار می­‌شود.

عباسی در مورد تفاوت این دوره اینوتکس پیچ با دیگر دوره‌ها، توضیح داد: بسیاری از استارتاپ‌های ایرانی ظرفیت صادرات محصولات خود را به کشورهای همجوار دارند. با در نظر گرفتن این نکته و بعد از گفتگو با کشور ترکیه، تصمیم گرفته شد تعدادی از سرمایه‌گذران ترک نیز در رویداد نهایی امسال حضور داشته باشند. همچنین برای تیم‌های برتری که به رویداد نهایی راه پیدا کنند، امکان برگزاری جلسات B۲B با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه نیز، فراهم می‌شود. از این طریق تیم‌های شرکت کننده می‌توانند در مسیر بین‌المللی شدن کسب و کارشان، قدم بردارند.

دبیر اینوتکس ۲۰۲۱ در مورد دیگر ویژگی چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، اظهار کرد: طی مذاکره‌ای که با دبیرخانه­ نشست سرمایه‌­گذاری TIM داشتیم، تصمیم بر این شد که اینوتکس پیچ تهران همزمان با سومین دوره این نشست و با حضور سرمایه­‌گذاران از کشورهای عضو گروه D8برگزار شود، تا تیم­‌های شرکت­ کننده بتوانند در سطح بین‌­المللی نیز به معرفی خود بپردازند.

در ادامه «ایمان محمدعلی» مجری برگزاری این رویداد در مورد هزینه‌های شرکت در این رقابت‌ها، بیان کرد: شرکت در چهارمین دوره اینوتکس پیچ کاملا رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می­‌توانند با مراجعه به آدرس  http://pitch.inotex.com برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه ­داد: تیم­‌هایی که از طریق سایت رویداد اقدام به ثبت­ نام می‌کنند ابتدا به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس از هر استان ۱۰ تیم برای شرکت در رقابت­‌های مقدماتی اینوتکس پیچ انتخاب می‌­شوند.

وی در ادامه­ تشریح فرآیند رقابت‌های اینوتکس پیچ، اظهار کرد: بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریبا یک ماه فاصله است که دبیرخانه­ رویداد طی این یک ماه با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی را برای ارتقای فعالیت‌هایشان ارائه می‌دهد.

محمدعلی افزود: سال گذشته یک رویداد با عنوان INOTEX Battle یا نبرد استارتاپی به رقابت­‌های اینوتکس پیچ اضافه شد که درآن تیم‌­های برگزیده با یکدیگر به مناظره پرداخته و از لحاظ موضوعات بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش کشیدند. در این خصوص با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از این رویداد، در دوره جدید رقابت‌­های اینوتکس پیچ نیز شاهد برگزاری نبرد استارتاپی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، ۲۳ بهمن ماه سال جاری از استان کرمان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، بوشهر و تبریز میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به سایت رویداد به نشانی http://pitch.inotex.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.